جمعه ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۳
berooz
۱۰:۴۹:۲۸
کد خبر: ۹۱۶۱۶
تاریخ انتشار: ۲۸ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۰:۱۳
جناب سرهنگ امیری در جمع بسیجیان افزود :
نشست بصیرتی بسیجیان حوزه 5 امام باقر(ع) با سخنرانی جناب سرهنگ امیری ، برگزار شد.

به گزارش تنویر به نقل از روابط عمومی و تبلیغات حوزه 5 امام محمد باقر (ع) ، نشست سیاسی بصیرتی بسیجیان این حوزه برگزار گردید.

در این نشست که به همت فرماندهی, معاونت تعلیم و تربیت و معاونت سیاسی نمایندگی ولی فقیه در این حوزه و با حضور فرماندهان و شورای پایگاه ها, شورا و سرگروه های صالحین حوزه برگزار گردیده , برادر جناب سرهنگ پاسدار امیری ,تحلیلگر مسائل سیاسی , به عنوان سخنران حضور داشتند.

ایشان در بخش اول سخنان خود به تحلیل وضعیت فعلی منطقه و تشریح دلایل دشمنی و درگیری وهابیون با تفکر اسلام ناب محمدی (ص) در سوریه , عراق, یمن و ... پرداخته و اتحاد میان شیعه و سنی را در شرایط حساس فعلی , برای رفع این خطر بزرگ از دنیای اسلام ضروری برشمردند.

ایشان در بخش دوم سخنان خود به مسئله مهم غدیر و ابلاغ ولایت امیرالمونین علی ابن ابیطالب(ع) پرداخته و خاطر نشان کردند: وجود ولی و سرپرست در جامعه اسلامی به اندازه ای حائز اهمیت است که تا زمانی که پیامبر (ص) , ولی و جانشین خود را معرفی نفرمودند , خداوند رسالت ایشان را کامل شده ندانست. و به واسطه همین اهمیت , امروزه در جامعه اسلامی بر همگان و به ویژه بسیجیان اطاعت از اوامر ولی و رهبر خود واجب است .

امیری در ادامه به تشریح وضعیت داخلی کشور و عملکرد احزاب و جریانات سیاسی در ماه های منتهی به انتخابات آینده پرداخته و بصیرت بسیجیان در این عرصه را در توجه به معیارهایی که رهبر معظم انقلاب در این رابطه بیان فرموده اند , دانست.

در ادامه جلسه نیز برخی حضار به پرسش سئوالات خود پرداختند.

جلسه با اقامه نماز ظهر و عصر پایان یافت.


پایان پیام/


برچسب ها: ولایت فقیه
نام:
ایمیل:
* نظر: