یادداشت و گفتگو
قنوت سرخ
یادداشت/حسین قدیانی
boletقنوت سرخ
خطر جنگ، واقعی یا ساختگی؟
یادداشت/ دکتر شعبانعلی رمضانیان
boletخطر جنگ، واقعی یا ساختگی؟
می‌گفت هیچ وقت بسیج را رها نکنید
شهید مدافع حرم حسین معزغلامی؛
boletمی‌گفت هیچ وقت بسیج را رها نکنید
کد خبر: ۹۱۶۵۴
تاریخ انتشار: ۲۸ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۴:۴۹
جلسه ابلاغ برنامه های هفته دفاع مقدس سال 1395 حوزه شهید سرافراز؛
فرمانده حوزه شهید سرافراز:دفاع مقدس گنجینه ای سرشار از قداست ها و ارزش هایی است که هر یک برای اصلاح یک جامعه و رشد و تعالی آن می تواند نقطه اثر باشد.

جلسه هماهنگی برنامه های هفته دفاع مقدس با حضور فرمانده حوزه شهید سرافراز ،شورای اجرایی این حوزه و فرماندهان پایگاه های سطح شهر و روستا در محل دفتر فرماندهی حوزه شهید سرافراز برگزار گردید.

برادر هادی مظفری با بیان اینکه دوران پر فراز و نشیب هشت سال دفاع مقدس همواره در تاریخ کشور عزیزمان نقش و جایگاه ویژه ای دارد، خاطرنشان کرد : فرهنگ ایثار و شهادت علی رغم گذشت سال ها از آن واقعه در ذهن و دل ملت بزرگ ایران باقی مانده است.

اییشان افزود : دفاع مقدس گنجینه ای سرشار از قداست ها و ارزش هایی است که هر یک برای اصلاح یک جامعه و رشد و تعالی آن می تواند نقطه اثر باشد.سالروز حماسه بزرگ هشت ساله ملت ایران اسلامی بهانه ای است برای قدرشناسی از افتخارآفرینان این ملت که یاد و نام شان تا ابد جاودانه خواهد ماند.

وی افزود :در سال جاری15 عنوان برنامه شاخص را در ستاد هفته دفاع مقدس حوزه شهید سرافراز پیش بینی کرده ایم ضمن اینکه امیدواریم مشارکت دستگاه ها، نهادها و اقشار مختلف مردم را شاهد باشیم و تلاش می کنیم تا هم افزایی لازم صورت بگیرد و این برنامه ها بر پایه محورهایی است که به سپاه و بسیج از ابتدای سال ابلاغ  شده و برگرفته از فرمایشات نورانی رهبر معظم انقلاب در مناسبت های مختلف است و هر قدمی که بسیج و سپاه بخواهد در حرکت های فرهنگی خود در سطح شهرستان، استان و کشور بردارد قطعا با بهره گیری از فرمایشات ناب و الهی حضرت آقا خواهد بود.

فرمانده حوزه شهید سرافراز افزود: در 31 شهریورماه برگزاری رژه سراسری نیروهای مسلح را خواهیم داشت و تلاشمان این است که اقتدار نیروهای مسلح نظام جمهوری اسلامی ایران، بسیجیان سلحشور و دریادل، پاسداران حریم انقلاب اسلامی، سپزپوشان نیروی انتظامی و یگان ویژه را به منصه ظهور بگذاریم.

وی هدف از رژه سراسری نیروهای مسلح را شادی دل دوستداران نظام اسلامی و به گور بردن خواب و خیال دشمنان قسم خورده انقلاب اسلامی عنوان کرد.

مظفری بیان کرد: برگزاری یادواره شهدای گمنام و گلباران قبور مطهر شهدا،آبروی محله ،محفل انس با قرآن، برنامه میقات صالحین و برنامه تربیتی شجره طیبه صالحین، نشست روشنگری،حضور گسترده بسیجیان و مردم در نماز عبادی سیاسی روز جمعه و افتتاح مسابقات ورزشی ، اکران فیلم های دفاع مقدس و برگزاری مجمع بسیج،برگزاری مسابقه عکس با موضوع دفاع مقدس، خاطره و دلنوشته  و تجلیل از جانبازان و ایثارگر  از دیگر برنامه های شاخص هفته دفاع مقدس حوزه شهید سرافراز است.

http://tanvir.ir/files/fa/news/1395/6/28/328436_366.jpg

http://tanvir.ir/files/fa/news/1395/6/28/328437_283.jpg

http://tanvir.ir/files/fa/news/1395/6/28/328438_695.jpg

http://tanvir.ir/files/fa/news/1395/6/28/328439_439.jpg

http://tanvir.ir/files/fa/news/1395/6/28/328440_929.jpg

http://tanvir.ir/files/fa/news/1395/6/28/328435_325.jpg

نام:
ایمیل:
* نظر: