کد خبر: ۹۱۷۸۱
تاریخ انتشار: ۳۰ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۰:۵۹
به مناسبت هفته دفاع مقدس
به مناسبت سی و ششمین سالگرد هفته دفاع مقدس پیاده روی بزرگ خانوادگی روز جمعه 2مهرماه ساعت7:00صبح در شمال غرب شیراز برگزار می شود.
به گزارش تنویر محمد رسول ا...(ص)ستوانسوم پاسدار یاسر فولادی مسئول تربیت بدنی سپاه ناحیه محمد رسول الله(ص) خبر داد:   همایش بزرگ پیاده روی خانوادگی به مناسبت هفته دفاع مقدس در مورخه 2/07/95 راس ساعت 7صبح  در مکان شهرک گلستان به سمت نمایشگاه بین المللی و با حضور آحاد مردم شریف و ولایت مدار شهرک های شمال غرب شیراز برگزار خواهد گردید.
وی افزودند این همایش بزرگ پیاده روی با هدف زنده نگه داشتن یاد و خاطره رزمندگان و دلاورانی که هشت سال دلیرانه در مقابل صدام متجاوز و همپیمانان امریکایی عربی خود جنگ را بر این کشور تحمیل کردند ایستادند و از بذل جان خویش در این ایستادگی دریغ نکردند.
وی بیان داشت: حرکت این همایش پیاده روی از فلکه دوم شهرک گلستان به سمت نمایشگاه بین المللی بوده که در بین راه ایستگاه های صلواتی و ایستگاه سلامت که اقدام به گرفتن فشار خون و تست قد و وزن و قند خون به صورت رایگان از شرکت کنندگان خواهند نمود.
و در پایان خاطر نشان کرد: این همایش بزرگ پیاده روی با برنامه های متنوع از جمله خاطره گویی دفاع مقدس ، شعر خوانی دفاع مقدس، نمایش قدرت بسیج و قرعه کشی و اهدائ جوایز به شرکت کنندگان به پایان خواهد رسید.

نام:
ایمیل:
* نظر: