یادداشت و گفتگو
قنوت سرخ
یادداشت/حسین قدیانی
boletقنوت سرخ
خطر جنگ، واقعی یا ساختگی؟
یادداشت/ دکتر شعبانعلی رمضانیان
boletخطر جنگ، واقعی یا ساختگی؟
می‌گفت هیچ وقت بسیج را رها نکنید
شهید مدافع حرم حسین معزغلامی؛
boletمی‌گفت هیچ وقت بسیج را رها نکنید
کد خبر: ۹۱۸۶۶
تاریخ انتشار: ۳۱ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۲:۱۸
پیام تشکر فرمانده سپاه ناحیه نی ریز در پِی برگزاری باشکوه رژه 31 شهریور؛
سرهنگ توکل در بخشی از این پیام آورده است: ان شاالله همچنان استوار و پا در رکاب آماده جانفشانی برای حفظ و حراست از اسلام عزیز و کشور سربلند ایران باشیم.
به گزارش تنویر، در پِی برگزاری باشکوه رژه 31 شهریور، سرهنگ دوم پاسدار غلامرضا توکل در پیامی تشکر خود را از حضور حماسی مردم و نیروهای مسلح و کلیه عزیزان بسیجی در رژه 31 شهریور اعلام نموده است.

متن این پیام به شرح زیر می باشد:

بسم الله الرحمن الرحیم


سلام و درود بی حد و حصر خداوند تبارک و تعالی بر نیروهای مسلح و مردم فهیم و همیشه در صحنه شهرستان نی ریز که با حضور حماسی و گرم خود ضمن تجدید بیعت با فرمانده معظم کل قوا حضرت آیت الله العظمی امام خامنه ای (مدظله العالی) دل استکبار جهانی، شیطان بزرگ آمریکای جنایتکار و دشمنان ایران اسلامی را مجددا به لرزه انداختند.

بدین وسیله مراتب تقدیر و تشکر خود را از حضور پرشور نیروهای مسلح ،مردم عزیز شهرستان نی ریز، امام جمعه محترم حضرت آیت اله فقیه ،روحانیت معزز حضرت آیت اله فال اسیری, عزیزان شورای تامین ، کلیه ادارات،بسیجیان ، خانواده معظم شهدا و طلاب در مراسم رژه 31 شهریور اعلام نموده امید است ان شاالله همچنان استوار و پا در رکاب آماده جانفشانی برای حفظ و حراست از اسلام عزیز و کشور سربلند ایران باشیم.


سرهنگ دوم پاسدار غلامرضا توکل

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه نی ریز
نام:
ایمیل:
* نظر: