گزارش
برگزاری کارگاه آموزشی دفتربررسی وتاییدمحصولات فرهنگی
حوزه نمایندگی ولی فقیه درسپاه ناحیه ممسنی برگزارکرد
boletبرگزاری کارگاه آموزشی دفتربررسی وتاییدمحصولات فرهنگی
اولین مراسم صبحگاه پایوران سپاه ناحیه نورآباد در جوار قبر شهید
boletاولین مراسم صبحگاه پایوران سپاه ناحیه نورآباد در جوار قبر شهید گمنام برگزار شد
کد خبر: ۹۱۹۱۷
تاریخ انتشار: ۰۱ مهر ۱۳۹۵ - ۰۸:۵۹
فرمانده سپاه نورآباد تشریح کرد
مسئولین باید سپاه را به عنوان یک همراه نگاه کنند اما برخی ها تفکر دیگری دارند که این اشتباه است
به گزارش تنویرسپاه ناحیه ممسنی

امید نصیبی فرمانده سپاه ناحیه نورآباد ممسنی در جمع خبرنگاران بیان داشت:   سپاه در عرصه های فرهنگی، اقتصادی ، اجتماعی و ... اگر کاری را انجام می دهد هدفش تحقق جامعه اسلامی و کمک به دولت در این زمینه است لذا مسئولین ، سپاه را به عنوان یک همراه نگاه کنند اما برخی ها تفکر دیگری دارند که این اشتباه است.

وی با اشاره به هفته دفاع مقدس گفت: تمامی پایگاه ها و حوزه های مقاومت  ممسنی و رستم در طول این هفته برنامه های مختلفی در دستور کار دارند که پیش بینی می شود بیش از 250 برنامه در سطح دو شهرستان اجرا گردد. 

 هفته دفاع مقدس با رژه ی نیروهای مسلح، گردان ها و پایگاه های مقاومت آعاز خواهد شد. سرکشی از خانواده شهدا، برگزاری  یادواره شهدا ، میقات صالحی،  غبار روبی گلزار شهدا،  ویژه برنامه ی یاد یاران دفاع مقدس  و ... از مهمترین  اقدامات فرهنگی خواهد بود.   با اجرای برنامه های متنوع به دنبال انتقال ارزش ها و فرهنگ های دفاع مقد س به نسل جوان هستیم.

 

نصیبی افزود: همچنین در 6 مهر ماه با حضور جمعی از پیشکسوتان از طریق شبکه استانی فارس برنامه ویژه ای در رابطه با  رشادت های رزمندگان شهرستان در دوران دفاع مقدس به نمایش در خواهد آمد. 

این فرمانده سپاه خطاب به خبرنگاران و اصحاب رسانه گفت:  انعکاس خوبی از برنامه های هفته دفاع مقدس داشته باشید همچنین میزان خدمات رسانی سپاه به مردم و بویژه مناطق محروم را منعکس کنید. انتظار هم می رود در سایت ها به سبک زندگی اسلامی و امر به معروف و نهی از منکر  کمک کنید . لازم از است در مساله فرهنگ و معیشت مردم خبرنگاران پیش قراول باشند.

مواظب پروژه نفود نیز باشید و در خبرهای خود به این مساله توجه کنید دشمن بیکار ننشسته و تمام تلاش خود را بکار بسته تا تفکرات مردم را تغییر دهد. مطمئناً پشت تهاجم فرهنگی ، تهاجم نظامی قرارگرفته است.

 


نام:
ایمیل:
* نظر: