یادداشت و گفتگو
قنوت سرخ
یادداشت/حسین قدیانی
boletقنوت سرخ
خطر جنگ، واقعی یا ساختگی؟
یادداشت/ دکتر شعبانعلی رمضانیان
boletخطر جنگ، واقعی یا ساختگی؟
می‌گفت هیچ وقت بسیج را رها نکنید
شهید مدافع حرم حسین معزغلامی؛
boletمی‌گفت هیچ وقت بسیج را رها نکنید
کد خبر: ۹۲۱۸۲
تاریخ انتشار: ۰۳ مهر ۱۳۹۵ - ۲۳:۴۳
برگزاری صبحگاه مشترک به مناسبت آغاز هفته دفاع مقدس+تصاویر
در این مراسم پرچم پر افتخار ایران اسلامی برافراشته شد و نیروهای نظامی و انتظامی در مقابل پرچم ادای احترام کرده و سپس با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای جنگ تحمیلی بار دیگر با آرمان های بلند امام راحل و نظام اسلامی تجدید پیمان کردند.

صبح امروز و همزمان با هفته دفاع مقدس، صبحگاه مشترک نیروهای نظامی و انتظامی با حضور فرماندهان سپاه و نیروی انتظامی ،امام جمعه محترم حضرت آیت ا… فقیه ،روحانیت معزز حضرت آیت ا… فال اسیری،نماینده محترم مجلس جناب دکتر مسعودی ،رئیس و دادستان دادگستری شهرستان، رئیس و کارکنان اداره زندان ،مسئولین سایر ادارات،خانواده معظم شهدا و بسیجیان و پیشکسوتان  در سپاه ناحیه نی ریز برگزار شد.

در این مراسم پرچم پر افتخار ایران اسلامی برافراشته شد و نیروهای نظامی و انتظامی در مقابل پرچم ادای احترام کرده و سپس با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای جنگ تحمیلی بار دیگر با آرمان های بلند امام راحل و نظام اسلامی تجدید پیمان کردند.

در ابتدای این مراسم سرهنگ دوم پاسدار غلامرضا توکل فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان نی ریز ضمن عرض خیر مقدم اظهارکرد: هفته دفاع مقدس یادآور رشادت ها و جانفشانی های ملت رشید و پرآوازه ای است که در طول هشت سال نبرد نابرابر در برابر مستکبران و زورگویان جهان سرافرازانه و با عزت ایستادگی و مقاومت کرده و خالق حماسه ای جاودان و ماندگار بر صفحه تاریخ شدند.

وی افزود: هفته دفاع مقدس یادآور دلاورمردی ملتی است که با صلابت مثال زدنی خود در رویارویی با دنیای کفر ، دلیر مردانه از دین و حقانیت خود دفاع نمود. یادآورایثار و مجاهدت خالصانه رزمندگان و ایثارگرانی است که در حساس ترین مقطع تاریخ و با قامتی بر بلندای ابدیت گام های استواری در راه ظلم ستیزی و حقیقت طلبی برداشتند.

وی اظهار داشت: این پایداری برخاسته از روح وحدت و ایمان و اتکا به خداوند متعال بود ، در سایه هدایت های رهبر کبیر انقلاب اسلامی ،‌ حضرت امام خمینی (ره) شکل گرفت و باعث احیای اسلام ناب محمدی و تقویت جریان مقاومت در سطح جهان گردید .

در ادامه این مراسم حضرت آیت ا… فقیه امام جمعه شهرستان اظهار کرد: در هشت سال دفاع مقدس با اینکه کشور در شرایط سختی بود اما در مقابل تحریم های ظالمانه غرب ایستادگی کرد، هم اکنون که هم دلی و امنیت در کشور برقرار است انتظار می رود دولت مردان ما همچون دفاع مقدس در مقابله تحریم ها و زیاده خواهی های غرب ایستادگی کنند.

وی افزود: امنیت امروز ایران در منطقه پر تلاطم خاورمیانه مثال زدنی است که با رهنمود های رهبر فرزانه انقلاب بدست آمده است، شهدا در دوران هشت سال دفاع مقدس با گذشتن از جان خود در جبهه‌های نبرد حق علیه باطل حضور یافتند تا امروز ما در امنیت، و آسایش زندگی کنیم.

امام جمعه شهرستان نی ریز در پایان عنوان کرد: نیروهای مسلح اعم از سپاه،بسیج، ارتش و نیروی انتظامی مایه عزت و آرامش نظام هستند که سراسر افتخارند.


http://shahidsarafraz.salehin.ir/wp-content/uploads/sites/19121/2016/09/IMG_4658.jpg

http://shahidsarafraz.salehin.ir/wp-content/uploads/sites/19121/2016/09/IMG_4670.jpg

http://shahidsarafraz.salehin.ir/wp-content/uploads/sites/19121/2016/09/IMG_4682.jpg

http://shahidsarafraz.salehin.ir/wp-content/uploads/sites/19121/2016/09/IMG_4691.jpg

http://shahidsarafraz.salehin.ir/wp-content/uploads/sites/19121/2016/09/IMG_4722.jpg

http://shahidsarafraz.salehin.ir/wp-content/uploads/sites/19121/2016/09/IMG_4770.jpg

http://shahidsarafraz.salehin.ir/wp-content/uploads/sites/19121/2016/09/IMG_4730.jpg

http://shahidsarafraz.salehin.ir/wp-content/uploads/sites/19121/2016/09/IMG_4801.jpg

http://shahidsarafraz.salehin.ir/wp-content/uploads/sites/19121/2016/09/IMG_4805.jpg

نام:
ایمیل:
* نظر: