کد خبر: ۹۲۲۵۰
تاریخ انتشار: ۰۴ مهر ۱۳۹۵ - ۱۶:۰۶
مشاور ارشد رئیس دانشگاه افسری امام حسین(ع) در لامرد:
مشاور ارشد رئیس دانشگاه افسری امام حسین (ع) گفت: آمریکا در نقاط مختلف پایگاه‌های خود را توسعه داده است اما جرأت کوچک‌ترین تعرض ندارد و پایگاه‌های او آماج هدف موشک‌های ما است.

به گزارش تنویر لامرد، سردار الله نور نورالهی شامگاه جمعه در مراسم یادواره شهدای روستای سبخی بخش مرکزی لامرد اظهار داشت: همه جامعه‌شناسان بر این باورند که تاریخ بهترین معلم است و امروز باید به این سوال پاسخ داد که چرا شهید مظهر قدرت می‌شود در حالی که حضور فیزیکی ندارد.

وی افزود: برای برچیدن نظام جمهوری اسلامی اختلافات غرب و شرق کنار گذاشته شد و همه متحد شدند که ایران اسلامی را نابود کنند و به تعبیرمقام معظم رهبری هشت سال جنگ تحمیلی مانند جنگ احزاب بود که هدف برچیده شدن اسلام بود و دشمنان نیز آمده بودند که انقلاب اسلامی را برای همیشه جمع کنند.

مشاور ارشد رئیس دانشگاه افسری امام حسین (ع) خاطرنشان کرد: 28 سال از پایان جنگ می‌گذرد و هنوز 6 هزار و 500 شهید مفقود الاثر جمهوری اسلامی ایران مهمان کوه‌ها، دشت‌ها و بیابان‌ها هستند. 

وی تصریح کرد: برگزاری یادواره شهدا بازگو کردن حماسه آفرینی‌های شهدا برای نسل جوان است و باید در محافل گفته شود که این دفاع مقدس چه بود و چه هدفی داشت.

استاد دانشگاه افسری امام حسین(ع) سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بیان کرد: امروز جزیره باثبات در منطقه جمهوری اسلامی است و دفاع  مقدس یک دفاع ملی و مکتبی بود که حتی اقلیت‌های مذهبی نیز با تفکر و اندیشه از ایران دفاع کردند و 179 شهید والامقام و 197 جانباز اقلیت‌های مذهبی در کشور داریم.

وی با بیان اینکه امروز 63 شناور متعلق به آمریکا، فرانسه و انگلیس در خلیج فارس حضور دارند، تصریح کرد: ناوگان پنجم آمریکا در بحرین است و آمریکا در نقاط مختلف پایگاه‌های خود را توسعه داده است اما جرأت کوچک‌ترین تعرض ندارد و پایگاه‌های او آماج هدف موشک‌های ما است.

سردار نورالهی گفت: 3 هزار پست حساس در کشور تعریف شده است اما بدانیم که برای هر کدام از مسئولیت‌ها 220 هزار شهید داده‌ایم و همچنان نیز شهید می‌دهیم و مسئولیت‌ها امانت خون شهدا هستند.

نام:
ایمیل:
* نظر: