کد خبر: ۹۲۲۵۵
تاریخ انتشار: ۰۴ مهر ۱۳۹۵ - ۱۶:۳۶
به مناسبت هفته دفاع مقدس
کتاب ستاره دنباله‌دار مجموعه خاطرات شهید دانش‌آموز محمدمهدی زیبایی‌نژاد به‌عنوان دومین کتاب موسسه نشر فرهنگ شهادت به چاپ رسید.

به گزارش تنویر لامرد، دبیر این موسسه، با گرامیداشت هفته پرشکوه دفاع مقدس اظهار داشت: الگوسازی یکی از ارکان و پایه‌های تربیت دینی و اسلامی است تا جوانان با پیروی از آن راه حق را بشناسند.

زهرا اسدی افزود: شهدا یکی از مهم‌ترین الگوهایی هستند که می‌توانند نسل جوان را در این مسیر یاری دهند و در این راستا معرفی آن‌ها به نسل جوان می‌تواند مؤثر باشد.

دبیر موسسه نشر فرهنگ شهادت بیان داشت: موسسه نشر فرهنگ شهادت با هدف ترویج و بسط فرهنگ جهاد، ایثار و شهادت به دنبال تربیت نسل جوان و کادرسازی برای اسلام و انقلاب است که در این مورد فعالیت‌های مبنایی را در حوزه فلسفه جهاد ایثار و شهادت به انجام می‌رساند.

اسدی گفت: به مناسبت هفته پرشکوه دفاع مقدس کتاب ستاره دنباله‌دار مجموعه خاطرات شهید دانش‌آموز محمدمهدی زیبایی‌نژاد یکی از آن بزرگ‌مردان است که در سن 18 سالگی به جبهه رفته و در سن 20 سالگی در عملیات کربلای 8 در منطقه عملیاتی شلمچه عروج کرده است.

وی بیان داشت: ویژگی‌های رفتاری هر فرد می‌تواند برای نوجوانان و جوانان الگو و شاخصه باشد که ازجمله ویژگی‌های بارز رفتاری شهید زیبایی‌نژاد می‌توان به محبت و علاقه به خانواده، پایبند بودن به نماز اول وقت و همچنین علاقه بسیار در کمک به دیگران، که در این کتاب به آن اشاره شده است.

دبیر سمن برتر کشور اظهار داشت: این کتاب شامل خاطرات کودکی تا شهادت این شهید بزرگوار بوده که به همت اعضای موسسه نشر فرهنگ شهادت و به قلم مریم شیدا نوشته و چاپ شده است.

دبیر موسسه نشر فرهنگ شهادت در پایان کتاب آرزوی فرمانده مجموعه خاطرات شهید منصور خادم‌الصادق را نخستین کتاب چاپ‌ شده موسسه دانست و تصریح کرد: کتاب فرزند دریا خاطرات شهید دانش‌آموز علیرضا دادور و همچنین کتاب ستارگان خاک مجموعه خاطرات شهدای دانش‌آموز استان فارس ازجمله کتاب‌های بعدی موسسه نشر فرهنگ شهادت است که به‌زودی منتشر می‌‌شود.

نام:
ایمیل:
* نظر: