کد خبر: ۹۲۳۶۹
تاریخ انتشار: ۰۵ مهر ۱۳۹۵ - ۱۳:۲۷
به همت حوزه دانشجویی شهید علم الهدی سپاه لامرد
نشست بصیرتی سیاسی ویژه اساتید و دانشجویان دانشگاه های لامرد صبح امروز با حضور سردار سرخیلی مسئول قرارگاه مدینه،مهندس حسینی فرماندار شهرستان، سرهنگ آزاد فرمانده ناحیه لامرد و دانشجویان و اساتید در سالن جلسات دانشگاه آزاد اسلامی برگزار شد.
به گزارش تنویر لامرد، نشست بصیرتی سیاسی ویژه اساتید و دانشجویان دانشگاه های لامرد صبح امروز با حضور سردار سرخیلی مسئول قرارگاه مدینه،مهندس حسینی فرماندار شهرستان، سرهنگ آزاد فرمانده ناحیه لامرد و دانشجویان و اساتید در سالن جلسات دانشگاه آزاد اسلامی برگزار شد.

سردار سرخیلی ضمن اظهار خوشنودی از حضور دربین قشر نخبه وتحصیل کرده جامعه سخنان خود را با عملیات کربلای پنج آغاز نمودند .ایشان با بیان اینکه جنگ تحمیلی ما تنها جنگی بود که کمترین قطعنامه را داشت و آن هم قطعنامه های بی اساس که بجای محکوم نمودن متجاوز طرفین را به خویشتنداری دعوت می نمودند.

برگزاری نشست بصیرتی- سیاسی به مناسبت هفته دفاع

سردار سرخیلی زور بازو و همت مردم را سبب پیروزی ما در جنگ دانسته و نشستن پشت میز مذاکره را نه قبلا و نه امروز برای کشور نتیچه بخش ندانستند.

مسئول قرارگاه مدینه با اشاره به جنگ 33 روزه لبنان که چهارمین ارتش دنیا را شکست دادند و هیبت وهیمنه رژیم صهیونیستی را نابود نمودند به جمله ای از سردار قاسم  سلیمانی که گفته بودند جنگ 33 روزه به اندازه انگشت کوچک بچه ها در عملیات کربلای 5 نمی شود اشاره نموده که واقعا بنده در این جنگ حضور داشتم و به جرات می توانم بگویم که یک وجب خاک پیدا نمی شد که مورد آتش دشمن قرار نگرفته باشد و بیشتر فرمانده هان ما در این جنگ به شهادت رسیدند،بخاطر همین جنگ ما هم جنگ اصغر بود هم جنگ اکبر.

برگزاری نشست بصیرتی- سیاسی به مناسبت هفته دفاع

ایشان در ادامه بیان نمودند که خدا عزت مسلمین را در بازو و همت خودشان قرار داده و هیچ گاه مسلمین را در مقابل کفار خوار و ذلیل قرار نداده اند همانگونه که زمانی که مسلمانان جهت نداشتن قبله جزع و فزع می کردند خداوند برای مسلمانان قبله مشخص نمودند و مسلمین را محتاج و دنباله روی کفار قرار ندادند.

برگزاری نشست بصیرتی- سیاسی به مناسبت هفته دفاع

رزمنده هشت سال دفاع مقدس افزود: که جنگ امروز ما در مرزها نمی باشد وما امروز دشمن را درفرسنگ ها دورتر از مرز خودمان زمین گیر نموده ایم و با اشاره به سخن مولای متقیان که فرمودند آیا نمی بینید که مرزهای شما را گشودند و شهرهای شما را تصرف کردند و حاصل تلاش شما را بردند پس برای جهاد با دشمن کوچ کنید ودر خانه نمانید که دچار ستم دشمن خواهید شدو به گفته رهبر معظم انقلاب امنیت ما در مرزها نیست. گریزی به جنگ سوریه و شهامت وشجاعت مدافعین حرم زدند.

وی در ادامه با اشاره به صحبت های اخیر در مورد نداشت نیروی نظامی و خرج بودجه آن در جاهای دیگر بیان نمودند مگر هزینه نظامی ما چقدر است که ما را با آلمان و ژاپن که متجاوزین جنگ بودند وشکست خوردند وبه اجبار نیروی نظامیشان را منهل نمودند مقایسه می کنید.ایشان ضمن پرداختن به مسائل عربستان با بیان اینکه امروز برای جمهوری اسلامی کاری ندارد و می تواند به راحتی آب خوردن عربستان و کشورهای حاشیه خلیج فارس را نابود کند اما به فرموده رهبر عزیز ما هیچوقت برای جنگ با کشورهای مسلمان دست به سلاح نمی بریم.درپایان ایشان به اساتید و دانشجویان فرمودند که امروز وقت ،وقت شماست و شما باید با علمتان جلوی دشمن را بگیرید و با همت شما نخبگان انشاالله پیروزی از آن ما خواهد بود.

برگزاری نشست بصیرتی- سیاسی به مناسبت هفته دفاع

ودر پایان جناب سرهنگ آزاد ضمن تقدیر و تشکر از تمام میهمانان و حضار با بیان اینکه در دو قرن گذشته یعنی قرون 19 و20 ما نیمی از خاک خود را ازدست دادیم ولی بعد از پیروزی انقلاب با تمام تلاش دشمن برای جدا کردن شمال غرب و جنوب کشور تا الان نتوانسته اند یک وجب از خاک ما را از کشور جدا نمایند این را از افتخارات بزرگ جمهوری اسلامی برشمردند
نام:
ایمیل:
* نظر: