کد خبر: ۹۲۳۹۱
تاریخ انتشار: ۰۵ مهر ۱۳۹۵ - ۱۷:۲۷
امام جمعه موقت شهر شیراز
حجت الاسلام والمسلمین رضوی اردکانی امام جمعه موقت شهر شیراز در یادواره شهدای صنایع دوکوهک شیراز بیان داشت:قدرت نظامی ایران باعث دور شدن دشمنان از کشور شده است نه برجام.
در مراسم شهدای دوکوهک شیراز که با سخنرانی حجت الاسلام رضوی اردکانی امام جمعه موقت شهر شیراز و روایتگری سرتیپ دوم پاسدار غیاثی فرمانده سپاه فجر و مداحی حاج کاظم محمدی در نمازخانه صنایع فجر دوکوهک برگزار شد یاد و خاطره شهدای صنایع فجر گرامی داشت که مشروح خبر به شرح ذیل می باشد.
وی در این مراسم حجت الاسلام والمسلمین رضوی اردکانی ضمن گرامی داشت یادو خاطره شهدا و هفته دفاع مقدس با بیان آیاتی از قرآن کریم گفت :شهدا معامله تضمین شده ای با خداوند انجام دادند که بهای آن بهشت ابدی جاوید است و این نعمتی است که بالاتر ازآن نعمت کسی دیگر سراغ ندارد..
وی افزود : وعده خداوند به شهدا در انجیل،تورات و قرآن آمده و خداوند وفا کننده به عهد است و وعده خداوند به حق و اثبات شده است و این شهدا هستند که برنده شده اند و ما که مانده ایم ضرر می کنیم.
امام جمعه موقت شیراز در ادامه ضمن بیان خاطراتی از نبرد حق علیه باطل در اسلام از صدر تا کنون و رشادت های رزمندگان در صحنه های نبرد تصریح نمود:مقام شکر و سپاس گزاری  از نعمت خون شهدا وظیفه همگی است که رزمندگان برای مقابله با کفار لحظه ای عقب ننشسته و نخواهند نشست  و شهدا ضرر نکرده اند وضرر را کسانی کرده اند که از خون شهدا می گذرند و عبور می کنند،از خون شهدا به عنوان نرده استفاده می نمایند و به مجرد رسیدن به پست و مقام از خون شهدا سوء استفاده می کنند.
وی در ادامه اشاره ای هم به مشکلات در جامعه زد و تصریح نمود:خائنین کسانی هستند که به خون شهدا خیانت می کنند و بدتر آنها کسانی که به دفاع از مفسدان می پردازند و بدتر از آنها کسانی که از کنار گناهان در جامعه به صورت ماست مالی عبور می کنند.
وی افزود: توصیه های مقام معظم رهبری در برخورد با مفسدان باید در اجرا به صورت عملی پیاده شود و مردم در جریان کار قرار بگیرند و این وظیفه قوه قضائیه،مجلس و قوه مقننه است چرا که اگر اعتماد مردم از نظام سلب شود نظام به مشکلات اساس برخورد خواهد کرد.
در ادامه این مراسم مداح اهل بیت حاج کاظم محمدی جمع حاضر ر ابه فیض رسانید و سپس سرتیپ دوم پاسدار غیاثی فرمانده سپاه فجر فارس ضمن گرامی داشت یاد و خاطره شهدا انقلاب اسلامی خصوصا شهدای صنایع و گرامی داشت هفته دفاع مقدس به خاطراتی از نبرد هشت ساله حق علیه باطل و همچنین پدر موشکی کشور شهید حسن طهرانی مقدم پرداخت.
در پایان مراسم از خانواده معزز شهدای صنایع دوکوهک شیراز تجلیل شد.
نام:
ایمیل:
* نظر: