کد خبر: ۹۲۳۹۲
تاریخ انتشار: ۰۵ مهر ۱۳۹۵ - ۱۷:۴۹
امیر سرتیپ جمشیدی
امیر سرتیپ جمشیدی از فرماندههان و یادگاران هشت سال دفاع مقدس در مسجد امام حسن مجتبی(ع)شهرک گلستان بیان داشت:شهادت اجتماع خوا بآلود کشور را بیدار کرد.
وی در این مراسم ضمن گرامی داشت هفته دفاع مقدس و تبریک اعیاد خصوصا عید غدیر  و همچنین متقارن شدن عید غدیر امسال با  هفته دفاع مقدس گفت:مغایر عید غدیر و بحث فراموشی غدیر  بود که باعث به وجود آمدن عاشورا شد.
وی افزود: شهدا حماسه ها  را آفریدنند که نباید در تاریخ از آن غافل شد که تاریخ بدون یادآوری دفاع مقدس معتبر نمی باشد در وضعیتی عراق به کشور حمله کرد که نظان تازه مستقل شده بود و نیروها و خصوصا نیروی هوایی کاملا وابسته به غرب بود و این هدایت و رهنمودهای رهبری بود که نظام در طول تاریخ خود ذره ای از خاک خود را از دست نداد و به پیروزی رسید در نبردی نابرابر.
وی عمل اصلی پیروزی در نبرد هشت ساله را  هدایت امام امت دانست و گفت:دنیا در برابر  فرزندان انقلاب  در جنگ هشت ساله تسلیم شد و این اراده را فرزندان انقلاب با ایثار و از خود گذشتگی و معنویت به دست آورده اند.
وی تصریح نمود:ایثار ،شکوفایی،از خود گذشتگی،علم،هنر و.... غالبا همه در فرزندان مسجد می باشد و این فرزندان مسجدی بودنند که توانستند حماسه ها را در طول تاریخ نظام جمهوری اسلامی ایران رقم بزنند.
امیر سرتیپ جمشیدی از افسران و فرماندههان و یادگاران هشت سال دفاع مقدس می باشد که در طول خدمت مقدس خود در ارتش جمهوری اسلامی ایران سمت های مختلفی در عرصه فرماندهی همچون افسر مخابرات ،معاون مرکز پیاده شیراز،مسئول حفاظت آجا و ناجا فارس و... را در کارنامه خدمت مقدس خود داشته است.

نام:
ایمیل:
* نظر: