دوشنبه ۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
berooz
۰۲:۵۶:۱۰
کد خبر: ۹۲۴۷
تاریخ انتشار: ۱۰ خرداد ۱۳۹۲ - ۰۲:۰۳
سرهنگ شرفی در نشست سیاسی سپاه ناحیه خنج اعلام کرد:
سرهنگ شرفی فرمانده سپاه ناحیه کازرون در نشست سیاسی ویژه انتخابات که در سپاه ناحیه خنج برگزار شد، به بررسی اهداف دشمن در انتخابات پرداخت.

به گزارش تنویر از خنج، سرهنگ شرفی فرمانده سپاه ناحیه کازرون در نشست سیاسی ویژه انتخابات که در سپاه ناحیه خنج برگزار شد، حضور پیدا کرد. وی ضمن ﺗﺄکید بر اینکه کشور ایران کشور حماسه هاست، گفت: تمام تلاش دشمن این است که اختلافات قومی و مذهبی بوجود آورد تا ناامنی در کشور ایجاد شود و اگر ناامنی در کشور ایجاد شود، مردم دلسرد می شوند و کشورهای بیگانه به هدف خود یعنی حضور حداقلی ملت در انتخابات می رسند.



وی ادامه داد: ما به عنوان کسی که دلمان در گرو پیشرفت کشورمان است، رسالت داریم دست تمام کسانی که به نوعی دلسرد شده اند بگیریم و به سوی صندوق های رﺃی بیاوریم.

سرهنگ شرفی با بیان اینکه وحدت مهمترین چیزی است که باید حفظ شود، خاطرنشان کرد: ما در انتخابات به فرد ﺭﺃی نمیدهیم، به تفکر ﺭﺃی می دهیم و هر زمان آن فرد از مسیر منحرف شد، باید جلوی آن بایستیم.

وی در ادامه متذکر شد: رئیس جمهور باید در راستای سیاستِ عزت، حکمت و مصلحت که مقام معظم رهبری فرموده اند حرکت کند.


فرمانده سپاه ناحیه کازرون در این نشست ادامه داد: در حال حاضر در دنیا دو آرایش شکل گرفته که یک جبهه سلطه و دیگری جبهه ضدسلطه است. جبهه سلطه آمریکاست و جبهه ضدسلطه، اسلام و ایران است.

سرهنگ شرفی در پایان ضمن بیان این نکته که باید تلاش کرد با انتخابی دقیق و درست، بار دیگر عظمت خود را در این عرصه نشان داد، ﺗﺄکید نمود: باید تلاش کنیم تا در مرحله اول حضور حداکثری داشته باشیم و پس از آن، فرد اصلح را انتخاب کنیم.


نام:
ایمیل:
* نظر: