کد خبر: ۹۲۴۹۳
تاریخ انتشار: ۰۶ مهر ۱۳۹۵ - ۱۷:۱۷
مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه عشایر فارس:
مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه عشایر فارس، به مناسبت هفته دفاع مقدس درنشست تربیت و تعالی حوزه ای که در حوزه امام حسن مجتبی عشایری برگزار شد گفت: کسی که زیر چتر اسلام باشد و از اسلام به نفع خود سوءاستفاده کند مسلمان نیست.
به گزارش روابط عمومی سپاه عشایر فارس، حجت الاسلام علیزاده، در این نشست در جمع بسیجیان حوزه امام حسن(ع)سپاه عشایر فارس با اشاره به حضور پرشور عشایر چه در قبل از انقلاب و چه در بعد از انقلاب و خاصه در صحنه های هشت سال دفاع مقدس را نشان از غیرت ملی این قشر خدوم دانست و خاطر نشان کرد:کسانی هستند که خالصانه و با صداقت تمام برای مردم خدمت می کنند اما افرادی نیز هستند که خود را در زیر چتر اسلام قرار داده اند و از اسلام به نفع خود اموال و دارایی های بیت المال را به یغما می برند.
مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه عشایر فارس، هفته دفاع مقدس را فرصتی مناسب برای تشریح فعالیت های غیور مردانی همچون عشایر در هشت سال دفاع مقدس  دانست و افزود: در دوران جنگ تحمیلی همین مردم بی بضاعت با دستان خالی اما با امید فراوان و اعتماد و اتکال به خدای تعالی توانستند با 57 کشور به صورت مستقیم و غیر مستقیم بجنگند و دشمن را که با زور و تزویر وارد خاک پاک ایران اسلامی شده بودند را به بیرون برانند.   
حجت الاسلام علیزاده، در ادامه افزود: آمریکای جنایت کار، صهیونیسم غاصب و ثمره نابکار آن انگلیس خبیث در دوران 8 سال دفاع مقدس نتوانستند به اسلام ضربه وارد کنند اما امروز توسط آل سعود سعی دارند با ایجاد جنگ های نیابتی به مسلمانان جهان حمله کنند کما اینکه در یمن  با ایجاد بمب های خوشه ای کودکان و زنان و مردان بی گناه را به خاک و خون می کشند.
مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه عشایر فارس، یکی از اهداف بلند انقلاب اسلامی را حفظ اسلام دانست و گفت: امروز تمام کفر یک جا متمرکز شده اند تا اسلام ناب محمدی را از بین ببرند فلذا دست به هر اقدامی می زنند تا به اهداف پلیدشان برسند. اما غافلند از این که خدای تعالی با ماست و ملتی که خدا با اوست  شکست ناپذیر است.
وی در ادامه گفت: مردم در دوران دفاع مقدس و در این برهه از زمان جهت حفظ اسلام نقش خود را به خوبی ایفا نمودند اما بعضی از مسئولین و خواص درجا زدند و هنوز عده ای  متوجه جنگ علیه اسلام توسط کفر نشده اند که امید داریم هرچه زود تر از خواب غفلت بیدار  شوند و تمام قد در مقابل کفر بایستند.
گفتنی است مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه عشایر فارس به همراه مسئول عقیدتی، نظارت و روابط عمومی ضمن قرائت فاتحه در گلزار شهدای روستای دهنو قلندری از خانواده شهید نصرت ا... غدیریان   نیز سرکشی نمودند.    

 

 
 

نام:
ایمیل:
* نظر: