شنبه ۲۹ ارديبهشت ۱۴۰۳
berooz
۱۲:۰۵:۰۹
کد خبر: ۹۲۵۳۲
تاریخ انتشار: ۰۷ مهر ۱۳۹۵ - ۰۸:۵۰
بیانیه
بیانیه مجمع عالی بسیج با موضوع جهادکبیر

باسمه تعالی

بیانیه مجمع عالی بسیج  شهرستان داراب

هفته دفاع مقدس ، نقطه عطفی در کارنامه جمهوری اسلامی ایران در راستای دفاع فداکارانه از آرمان ها و ارزش های اسلامی و انقلابی و حفظ استقلال وتمامیت ارضی کشوراست ودراین راستا پنجم مهر ماه سالگرد شکست حصر آبادان در عملیات ثامن الائمه  در سال 60 می باشد که به نوبه خود طلیعه آزادسازی خرمشهربه شمار می رود.

اگر امروز سرنوشت نظام وانقلاب مانند انقلاب های اخیر خاورمیانه از راه خود منحرف نگردیده و همچنان در مسیر اولیه خود حرکت می کند بلاشک ثمره خون شهیدانی است که در استواری به عقاید خود به درجه ایثار رسیدند.

اما... یادمان نرود  که جنگ پایان یافته ولی  دشمنی ها همچنان باقیست و تنها عرصه نبرد تغییر کرده است ؛ اکنون که به برکت انقلاب اسلامی خط مقاومت در منطقه مستحکم شده و دشمن از لحاظ جنگ های نظامی و امنیتی شکست خورده ، وارد فاز جدیدی از حمله به این نظام مقدس شده و با قدرت نرم و باجنگی هوشمند دست به شبیخون فرهنگی زده و ایمان واعتقادراستین  واراده استوار ملت را نشانه گرفته است .

امروز یکی از مهم ترین محورهای تهاجم فرهنگی در مواجهه با نظام جمهوری اسلامی ایران تلاش برای تغییر سبک زندگی زنان ایرانی در موضوع عفاف وحجاب وتبدیل آن به نکات مطرح در برنامه های مبتذل ومخرب شبکه های ماهواراه ای و غربی و ترویج بی بندو باری است که به از هم گسیختگی نهاد خانواده اصیل ایرانی وسست شدن پایه های اعتقادی خانواده مسلمان خواهد انجامید .

از این رو از آحاد ملت خصوصا سازمانها ونهادهایی که به نوعی متولی امور فرهنگی بویژه مسائل و امورات مرتبط با عفاف و حجاب می باشند انتظار می رود ضمن توجه به فرامین رهبرمعظم انقلاب در بر خورد با مسائل ضد فرهنگی، به ساماندهی عفاف و حجاب در سطح جامعه اهتمام ورزیده و در این امر کوشا باشند.

برخورد قانونی با مسائل ضد فرهنگی خواسته جدی ما بسیجیان وخانواده های معظم شهدا ، جانبازان و ایثارگرانی است که همه هستی خود و عزیزانشان را به امید تحقق احکام الهی در جامعه، فدای نظام و انقلاب اسلامی نمودند و قبل از گشایش در اقتصاد و رفاه ، به حاکمیت ارزش های اسلامی در ایران اسلامی می اندیشند.

 

مجمع عالی بسیج شهرستان داراب-هفته دفاع مقدس سال 1395

نام:
ایمیل:
* نظر: