یادداشت و گفتگو
قنوت سرخ
یادداشت/حسین قدیانی
boletقنوت سرخ
خطر جنگ، واقعی یا ساختگی؟
یادداشت/ دکتر شعبانعلی رمضانیان
boletخطر جنگ، واقعی یا ساختگی؟
می‌گفت هیچ وقت بسیج را رها نکنید
شهید مدافع حرم حسین معزغلامی؛
boletمی‌گفت هیچ وقت بسیج را رها نکنید
کد خبر: ۹۲۵۳۹
تاریخ انتشار: ۰۷ مهر ۱۳۹۵ - ۰۸:۵۶
یادواره سرداران و ۶۵ لاله خونین بال شهر مشکان؛
یادواره سرداران و ۶۵ لاله خونین بال شهر مشکان با حضور آحاد مردم، مسئولین محلی و خانواده های معظم شهدا در شهر مشکان برگزار گردید.
در این مراسم نماز جماعت به امامت حجت الاسلام والمسلمین  فال اسیری اقامه گردید.
فرمانده سپاه ناحیه نی ریز در این جلسه ضمن تبریک هفته دفاع مقدس یاد وخاطر  ۶۵ شهید این منطقه را گرامی داشته و از کلیه خانوادهای آنان وبسیجیان این دیارتشکر وقدردانی نمود.
سرهنگ توکل گفت: ما این انقلاب را به سختی و با اهدا جوانان این مرز و بوم بدست اورده ایم وبه کوری چشم دشمن آن را تا ابد حفظ خواهیم کرد.
 سرهنگ  توکل اضافه نمود: 8 سال دفاع از این کشور کار اسانی نبوده وبه لطف خدا انجام گرفت وحال باید قدر داشته هایمان را بدانیم واجازه ندهیم هر کسی بخواهد دخالت نماید .
 وی گفت: دفاع ما دفاع مقدس است از زمین و دریا و هوا به ما حمله کردند ولی با حداقل امکانات جنگیدیم وپیروز شدیم والان  پیشرفته ترین سلاح هادر دنیا را داریم و از هیچ کشوری هراس نخواهیم داشت ودشمنان بدانند که هیچ غلطی نمی توانند بکنند .
 سرهنگ توکل گفت : ما باید نسل انقلاب را معرفی کنیم تا بچه های ما بدانند وامروز تقوا اگر ملاک  باشد دیگر مشکلی نیست .
ایشان افزود: ما که میخواهیم پا جای پای شهدا بگذاریم باید حواسمان باشد عزیزان مسئول بدانید که کار مان مشکل است خدای نکرده کاری انجام ندهیم که شرمنده شهدا شویم . جهاد کبیر یعنی نه گفتن به دشمن  یعنی اعتماد نکردن به دشمن و امروز به دشمن اعتماد نکنیم وبزرگترها که مسئول مذاکره هستند بدانندمذاکره با امریکا مغایر با جهاد کبیر است انچه که قرآن میگوید  انچه که مقام معظم رهبری میگوید.
سرهنگ توکل در پایان از همه بسیجیان تشکر وقدردانی کرد. در این مراسم معنوی سردارکریم پور از یادگاران ۸سال دفاع مقدس  به بیان خاطراتی از شهدا و ایثارگریهای رزمدگان دوران دفاع مقدس و مدافعان حرم پرداخت .

دکتر مسعودی نماینده مردم نی ریز و استهبان در مجلس شورای اسلامی هم در مراسم  یادواره ۶۵ لاله خونین بال مشکان گفت :  ما به شهدا ی شهر ودیارمان افتخار میکنیم واز مادران گرامی که چنین فرزندانی تربیت کردند تا در مدرسه ایثار وجنگ  جان خود را فدای کشور وملت عزیز نمودند تشکر نموده واگر نبودند چنین عزیزانی معلوم نبود سرنوشت کشور چه میشدو این امنیت وسرافرازی را مدیون شهدا هستیم.

http://shahidsarafraz.salehin.ir/wp-content/uploads/sites/19121/2016/09/IMG_2411.jpg

http://shahidsarafraz.salehin.ir/wp-content/uploads/sites/19121/2016/09/IMG_2414.jpg

http://shahidsarafraz.salehin.ir/wp-content/uploads/sites/19121/2016/09/IMG_2415.jpg

http://shahidsarafraz.salehin.ir/wp-content/uploads/sites/19121/2016/09/IMG_2421.jpg

http://shahidsarafraz.salehin.ir/wp-content/uploads/sites/19121/2016/09/IMG_2428.jpg

http://shahidsarafraz.salehin.ir/wp-content/uploads/sites/19121/2016/09/IMG_2445.jpg

http://shahidsarafraz.salehin.ir/wp-content/uploads/sites/19121/2016/09/IMG_2462.jpg

نام:
ایمیل:
* نظر: