کد خبر: ۹۲۵۵۳
تاریخ انتشار: ۰۷ مهر ۱۳۹۵ - ۱۱:۰۰
حجت الاسلام والمسلمین اسماعیلی
حجت السلام والمسلمین اسماعیلی نمایندگی ولی فقیه در پایگاه امام خمینی(ره) شیراز در مسجد امام حسن مجتبی(ع) شهرک گلستان بیان داشت: بعد از پیروزی انقلاب عمق کینه استکبار جهانی علیه نظام جمهوری اسلامی ایران در دفاع مقدس شکل گرفت.
وی در این مراسم که به دعوت پایگاه مقاومت بسیج امام حسن مجتبی(ع)حوزه امام رضا(ع)انجام شده بود ضمن گرامی داشت هفته دفاع مقدس و روز مباهله گفت: آمریکا نشان داده است که دشمن بشریت در دنیا می باشدو جمهوری اسلامی ایران توانست در پیروزی ها متعدد دنیار را بیدار نماید و مستضعفین را نجات دهد.
وی افزود: جهاد و رزم در اسلام ریشه قرآنی داردکه 1200آیه از قرآن کریم در مورد جهاد و 2000آیه در قرآن در خصوص جایگاه شهادت  و شهید و مقاومت آمده که نشانه عظمت خداوند در برابر جان و ایمان می باشد.
وی تصریح نمود:ایمان قوی در مادران و پدران و شهدا باعث شد که دفاع مقدس رقم بخوردو حضرت امام خمینی(ره) که فرمودنند شهدا چشم چراغ ملتند.
مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در پایگاه امام خمینی(ره)نیروی هوا فضا سپاه  اشاره نیزی به رشادت ها و دلاورمندی های رزمندگان در خارج ار مرزه داشت و بیان نمود:امروز اگر دشمن عزیزان ما در فاصله هزاران کیلومتر از مرزها با دشمنان که دست نشانده استکبار هستند مبارزه می کنند حاصل آن امنیت ،آرامشی است که در مرزها و در داخل کشور حاصل شده است.

نام:
ایمیل:
* نظر: