گزارش
برگزاری کارگاه آموزشی دفتربررسی وتاییدمحصولات فرهنگی
حوزه نمایندگی ولی فقیه درسپاه ناحیه ممسنی برگزارکرد
boletبرگزاری کارگاه آموزشی دفتربررسی وتاییدمحصولات فرهنگی
اولین مراسم صبحگاه پایوران سپاه ناحیه نورآباد در جوار قبر شهید
boletاولین مراسم صبحگاه پایوران سپاه ناحیه نورآباد در جوار قبر شهید گمنام برگزار شد
کد خبر: ۹۲۵۷۲
تاریخ انتشار: ۰۷ مهر ۱۳۹۵ - ۱۲:۰۳
گزارش تصویری:
برای چهارمین سال متوالی در هفته دفاع مقدس با حضور شاعران برجسته شهرستان های ممسنی و رستم عصر شعری با عنوان گریه های اروند برگزار شد.
به گزارش تنویرسپاه ناحیه ممسنی
سید ابراهیم حسینی رئیس  اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان ممسنی بیان داشت: دفاع مقدس نقشه راه و نماد هشت سال حفظ ارزشها است و همه ما موظف به ترویج و انتقال آن با ابزار های هنری هستیم چرا که انتقال فرهنگ با ابزار هنری  اثر گذارتر می باشد .

وی در خصوص ادبیات مقاومت گفت : هر حرکتی که  در جامعه  صورت گیرد ،تحت تاثیر دو ادبیات است ،یکی ادبیاتی که استراتژی و هدف  را مشخص می کند و دیگری ادبیاتی که به عنوان مکمل و در واقع کاتالیزور و تسریع کننده عمل می کند. که در زمان جنگ ما شاهد ادبیات، شعر و موسیقی ، آواها و نواها و همچنین سرود های ملی و تاثیر آن برجنگ بودیم و این ادبیات در پیشبرد جنگ نقش زیادی داشت و در جوانان ایجاد نشاط و انگیزه می کرد. در بعد از جنگ هم کارهایی خوبی در ترویج فرهنگ  دفاع مقدس صورت گرفت ولی به نظر می رسد کارهای بزرگتری باید توسط هنرمندان که در خور هشت سال دفاع مقدس باشد و عظمت دفاع مقدس را برساند به تصویر  کشیده شود.

عصر شعر گریه های اروند در ممسنیعصر شعر گریه های اروند در ممسنیعصر شعر گریه های اروند در ممسنیعصر شعر گریه های اروند در ممسنیعصر شعر گریه های اروند در ممسنیعصر شعر گریه های اروند در ممسنیعصر شعر گریه های اروند در ممسنیعصر شعر گریه های اروند در ممسنیعصر شعر گریه های اروند در ممسنیعصر شعر گریه های اروند در ممسنیعصر شعر گریه های اروند در ممسنیعصر شعر گریه های اروند در ممسنیعصر شعر گریه های اروند در ممسنی


نام:
ایمیل:
* نظر: