گزارش
برگزاری کارگاه آموزشی دفتربررسی وتاییدمحصولات فرهنگی
حوزه نمایندگی ولی فقیه درسپاه ناحیه ممسنی برگزارکرد
boletبرگزاری کارگاه آموزشی دفتربررسی وتاییدمحصولات فرهنگی
اولین مراسم صبحگاه پایوران سپاه ناحیه نورآباد در جوار قبر شهید
boletاولین مراسم صبحگاه پایوران سپاه ناحیه نورآباد در جوار قبر شهید گمنام برگزار شد
کد خبر: ۹۲۶۹۲
تاریخ انتشار: ۰۸ مهر ۱۳۹۵ - ۱۰:۲۲
فرمانده سپاه ممسنی در مراسم یادواره شهدای دهنو مقیمی :
به مناسبت هفته دفاع مقدس یادواره شهدای روستای دهنو مقیمی با حضور مردم برگزار شد.
به گزارش تنویرسپاه ناحیه ممسنی

امید نصیبی فرمانده سپاه ناحیه نورآباد ممسنی  در یادواره شهدای دهنو با اشاره به نقش مردم این منطقه در دوران انقلاب بیان داشت: اولین هسته های مردمی انقلاب در این منطقه در همین روستا و روستاهای اطراف تشکیل شده است حرکت های انقلابی و فرهنگی سابقه ی طولانی دارد  و مردم به خوبی نقش آفرینی کرده اند.

امروزه نیز انتظار می رود مردم روستای دهنو و روستاهای اطراف همچنان دغدغه ی فرهنگ و انقلاب را داشته باشند و در این راه از هیچ کوششی دریغ نکنند. دهنو شهدا و جانبازان زیادی را در دوران دفاع مقدس تقدیم کرد.

وی ادامه داد: بنابراین اهالی این روستا به خوبی راه مبارزه با دشمن را می شناسند. دشمن در عرصه ی کنونی به جنگی متفاوت روی آورده است و انتظار می رود پدران، مادران، ریش سفیدان و معتمدان نسبت به این موضوع حساس باشند. ساده از کنار تهدیدات و خطرات نسل جوان نگذرید و به فکرجوانان باشید و بی تفاوت نشوید. مسجد را محفلی برای جوانان محیا کنید و آنها را به حضور در بسیج محلات دعوت نمائید. مواظب باشید و توصیه کنید که به درستی از فضای مجازی استفاده کنند.

حجت الاسلام علی خرسندی امام جمعه شهرستان رستم نیز در این مراسم بیان داشت: یکی از مهمترین ویژگی های شهدا اخلاص بود. آنها  بدون هیچگونه انگیزه ی مالی و دنیایی پا در میدان گذاشتند و خالصانه حرکت کردند تا به مقام شهادت رسیدند. اما متاسفانه امروزه می بینیم برخی افراد، گروه ها و جریان ها که با هم بحث می کنند و درگیرند از روی اخلاص نقد نمی کنند. نقد اشکالی ندارد اما از روی اخلاص باشد و به دنبال رضای خدا باشند.

وی افزود: شهدای ما توقع دارند امروز با هم وحدت داشته باشیم و به آن فراز زیارت عاشورا یعنی اِنّی سِلْمٌ لِمَنْ سالَمَکُمْ وَحَرْبٌ لِمَنْ حارَبَکُمْ عمل کنیم . این فراز تاکید ویژه به مساله ولایت می کند و بیایید با وحدت گرد ولایت جمع شویم و در رستای پیشرفت کشور و اسلام حرکت کنیم.


نام:
ایمیل:
* نظر: