گزارش
برگزاری کارگاه آموزشی دفتربررسی وتاییدمحصولات فرهنگی
حوزه نمایندگی ولی فقیه درسپاه ناحیه ممسنی برگزارکرد
boletبرگزاری کارگاه آموزشی دفتربررسی وتاییدمحصولات فرهنگی
اولین مراسم صبحگاه پایوران سپاه ناحیه نورآباد در جوار قبر شهید
boletاولین مراسم صبحگاه پایوران سپاه ناحیه نورآباد در جوار قبر شهید گمنام برگزار شد
کد خبر: ۹۲۷۸۷
تاریخ انتشار: ۱۰ مهر ۱۳۹۵ - ۰۶:۴۱
به همت حوزه مقاومت بسیج کارگری صاحب الزمان (ع) و به مناسبت هفته پدافند غیرعامل برگزار شد
کارگاه آموزشی پدافند غیرعامل ویژه کارکنان و کارگران شرکت ایران خودرو دهقان زاده برگزار شد .
به گزارش تنویرسپاه ناحیه ممسنی
ین کارگاه آموزشی که به همت حوزه مقاومت بسیج کارگری صاحب الزمان (ع) و به مناسبت هفته پدافند غیرعامل برگزار شد علی احمدی مسئول پدافند غیرعامل سپاه ناحیه ممسنی ضمن گرامیداشت هفته پدافند غیرعامل گفت : اهمیت پدافند غیرعامل بر کسی پوشیده نیست و همه مردم ، کارکنان و کارگران باید آگاهی های لازم را در این زمینه کسب کنند چراکه پدافند غیرعامل از ضروریات مهم جامعه می باشد .  
احمدی در ادامه به تعریف پدافند غیرعامل پرداخت و افزود : هر اقدام غیر مسلحانه که موجب کاهش آسیب پذیری نیروی انسانی ، ساختمان ها ، تاسیسات ، تجهیزات ، اسناد و شریان های کشور در مقابل عملیات خصمانه و مخرب دشمن گردد پدافند غیرعامل گفته می شود .
وی افزود: در اکثر منابع علمی و نظامی دنیا اصول و یا موضوعات پدافند غیرعامل شامل  استتار ، اختفاء ، پوشش ، فریب ، تفرقه و پراکندگی ، مقاوم سازی و استحکامات و اعلام خبر می‌باشد، که در طراحی و برنامه‌ریزی‌ها و اقدامات اجرایی دقیقاً می‌بایست مورد توجه قرار گیرد.
وی در ادامه به عملیات روانی دشمن در سال های اخیر بر علیه نظام جمهوری اسلامی اشاره کرد و افزود : عملیات روانی به استفاده دقیق و طراحی شده از تبلیغات و سایر امکانات به منظور تأثیرگذاری بر افکار، احساسات، تمایلات و رفتار گروه و جامعه هدف گفته می شود که امروزه دشمنان ما از این عملیات برای ضربه زدن به نظام جمهوری اسلامی به کرار استفاده می نمایند که تنها راه مقابله با این عملیات پدافند روانی می باشد .
وی در ادامه به مصادیقی در خصوص پدافند غیرعامل اشاره کرد و افزود : اقتصاد مقاومتی از مصادیق بارز پدافند غیرعامل می باشد که از سوی مقام معظم رهبری در سال های اخیر مطرح شده که تنها راه برون رفت از مسائل اقتصادی و معیشتی را تکیه به اقتصاد داخلی کشور می دانند نه تکیه به کشورهای غربی و اروپایی .
گفتنی است در پایان این کارگاه آموزشی پرسنل ایران خودرو سوالات خود را در خصوص پدافند غیرعامل مطرح کردند که آقای احمدی به سوالات پاسخ دادند.













پایان خبر /

نام:
ایمیل:
* نظر: