کد خبر: ۹۲۸۰۱
تاریخ انتشار: ۱۰ مهر ۱۳۹۵ - ۰۸:۴۰
فرمانده سپاه عشایر فارس خبر داد:
فرمانده سپاه عشایر فارس از برگزاری ۳۰ یادواره بزرگ و كوچك شهدا در مناطق عشایری استان فارس طی سال جاری خبر داد.
به گزارش روابط عمومی سپاه عشایر فارس، عیسی افسری، عصر پنج شنبه، ۸ مهرماه در یادواره ۷۵ شهید منطقه شرق كوهمره سرخی و سیاخ دارنگون سپاه عشایر فارس  با تأكید بر اینكه شهدای ما خالصانه برای خدمت جانشان را فدا كردند، به آیاتی از قرآن كریم اشاره كرد و گفت: راه شهدای ما تمام شدنی نیست چرا كه هم‌اكنون نیز جوانانی از همان جنس شهدا وجود دارند.
وی با تصریح اینكه اكنون همرزمان شهدا و جوانانی از این مرز و بوم راه شهدا را ادامه می‌دهند، افزود: شهدای ما از مناطق مختلف روستاها و شهرهای میهن اسلامی‌مان راه خود را انتخاب كرده و در این راه جان خود را فدا كردند.
افسری در ادامه از برگزاری ۳۰ یادواره بزرگ و كوچك شهدا در مناطق عشایری استان فارس در طی سال جاری خبر داد و گفت: پیام روشن این یادواره‌ها آن است كه نباید اجازه دهیم تا زنگار روزگار نام و یاد و خاطره شهدا را پاك كند و این دلاوری‌ها به فراموشی سپرده شوند.

فرمانده سپاه عشایر فارس، پیام دوم این یادواره‌ها خطاب به مردم دنیا عنوان كرد و گفت: پیام دیگر این یادواره‌ها آن است كه به مردم دنیا بگوییم كه گرچه ما جنگ‌طلب نیستیم و در فقه ما سلاح كشتار جمعی جایی ندارد اما ما مرد میدان هستیم چنانچه این مسئله را در دفاع مقدس نشان دادیم و حتی یك وجب از خاك این میهن اسلامی را به دشمنان ندادیم و نه خواهیم داد.

وی با تأكید بر اینكه ما به شغال‌هایی باج نمی‌دهیم كه آنچه شایسته خود و سلف آنان است به ما برچسب می‌زنند، گفت: همان‌طور كه مقام معظم رهبری نیز فرمودند دشمنان در خلیج فارس باید بروند به سمت خلیج‌های خودشان چرا كه ایران اسلامی اجازه تجاوز به كسی را نمی‌دهد.

افسری در پایان به دست‌اندركاران برگزاری این یادواره اشاره كرد و گفت: این یادواره به‌همت حوزه مقاومت امام جعفر صادق(ع) و پایگاه مقاومت وحدت آباد و همچنین سپاه مالك اشتر ناحیه فیروزآباد و سپاه ناحیه عشایر استان فارس و با همكاری و حمایت سپاه ناحیه بقیةالله(عج) و پادگان‌های بعثت و امام جواد(ع) برگزار شده است.








نام:
ایمیل:
* نظر: