کد خبر: ۹۲۸۲۵
تاریخ انتشار: ۱۰ مهر ۱۳۹۵ - ۱۱:۳۳
بسیج اساتیداستان فارس:
معاونت فرهنگی دانشگاه اقدام به برگزاری نشست هم اندیشی با موضوع "وظایف استادان در قبال هشت سال دفاع مقدس" و اردوی پیاده روی نمود.

دانشگاه آزاد اسلامی واحدکازرون:


 نشست هم اندیشی در ضمن اردوی پیاده روی استادان و کارکنان دانشگاه آزاد اسلامی واحد کازرون

به منظور بزرگداشت هفته دفاع مقدس و تجلیل از اساتید و کارکنان بسیجی واحد کازرون معاونت فرهنگی دانشگاه اقدام به برگزاری نشست هم اندیشی با موضوع "وظایف استادان در قبال هشت سال دفاع مقدس" و اردوی پیاده روی نمود. در این اردو پس از پیاده روی در مسیر تعیین شده ،جناب دکتر عارف معاونت فرهنگی-دانشجویی دانشگاه در خصوص پاس داشت دستاوردهای هشت سال  دفاع مقدس نکاتی چند را مطرح نمودند. همچنین آقای محسن توحید یان در مورد پاسداری از خون شهدا صحبت کردند و در ادامه آقای ایمان فرهاد پور مطالبی در مورد انقلاب اسلامی باز گو کردند. استاد دهقانیان فرد هم یکی از سروده های خود را که در مورد جبهه و جنگ بود قرائت نمودند. در خاتمه پس از صرف صبحانه به حکم قرعه جوایزی به شرکت کنند گان در پیاده روی اهدا گردید. 

 نشست هم اندیشی ودیدارباخانواده شهداء در کانون ها

  نشست هم اندیشی ودیدارباخانواده شهداء در کانون ها

 نشست هم اندیشی ودیدارباخانواده شهداء در کانون ها

 دانشگاه پیام نور واحد لامرد:


دیداراساتید بسیجی دانشگاه پیام نور لامرد  با خانواده شهید در هفته دفاع مقدس

به مناسبت گرامیداشت هفته دفاع مقدس  ، اساتید و کارمندان بسیجی دانشگاه پیام نور لامرد با خانواده شهید اسدپور دیدار نمودند . این برنامه معنوی با تصویب شورای فرهنگی مرکز اجرا گردید و اساتید و کارکنان دانشگاه به اتفاق سرپرست مرکز خانم دکتر شفیعی خانی با خانواده سردار شهید قنبر اسد پور دیدار و گفتگو کردند . در این دیدار یک ساعته همسر مکرمه این شهید والا مقام در خصوص زندگی و برنامه های کاری این شهید پاسدار در جمع کارکنان دانشگاه مطالبی را بیان کردند ..دکتر رضا نوبخت مسول بسیج اساتید ، ناصرحسین پور مسول واحد فرهنگی ، حسین حمیدی مسول امورمالی ، محمدامینا سرپرست معاونت آموزشی ، سید حسین علوی کاربر ارشد رایانه دانشگاه  از جمله مسولین واحدهای مختلف مرکز بودند که در این دیدار حضور داشتند و از نزدیک با  خانواده صبور و خداجوی شهید اسد پور اشنا شدند . سردار شهید قنبر اسد پور پس از 32 سال گمنامی  و بی نشانی در مرداد ماه سالجاری به آغوش خانواده منتظر خویش بازگشت و مادر پیر و فرزندان چشم انتظار خود را از اندوه سنگین انتظار رهایی بخشید . از این سردار سرافراز شهید اسلام 6 فرزند به یادگار مانده که حاصل 9 سال دوران زندگی زناشویی اوست. امروزه دو تن از فرزندان برومند این شهید عضو هیات علمی دانشگاه تهران با مدرک دکترای مهندسی کامپیوتر می باشند .        

نشست هم اندیشی ودیدارباخانواده شهداء در کانون ها

نشست هم اندیشی ودیدارباخانواده شهداء در کانون ها

نام:
ایمیل:
* نظر: