گزارش
تربیت وآموزش عقیدتی سیاسی ناحیه برگزار می کند
boletبرگزاری دوره تربیت وتعالی سربازان
درایام دهه کرامت برگزار گردید
boletنشست روشنگری وبصیرتی ویژه فرهنگیان
یادداشت و گفتگو
تربیت وآموزش عقیدتی سیاسی ناحیه برگزار می کند
boletبرگزاری دوره تربیت وتعالی سربازان
درایام دهه کرامت برگزار گردید
boletنشست روشنگری وبصیرتی ویژه فرهنگیان
کد خبر: ۹۳۵۶۵
تاریخ انتشار: ۲۰ مهر ۱۳۹۵ - ۰۸:۳۹
بيانيه ستاد امربه معروف و نهي از منکر شهرستان آباده
به گزارش روابط عمومی وتبلیغات ناحیه ،ستاد امر به معروف ونهی از منکر شهرستان آباده

در خصوص رعایت حجاب، شئونات و قوانین اسلامی مربوط به ماه محرم بیانیه ای صادر کرد.

بسمه تعالي

"کل يوم عاشورا و کل ارض کربلا"

بار ديگر محرم فرا رسيد و کاروان دلسوخته از داغ شهيدان  با علم هاي سياه و سرخ حسيني در زمين مقدس کربلا خيمه زد، گويي عصر تاسوعا ست که غوغاي تشنگي در خيمه گاه ابا عبدالله بيداد ميکند. عطش امان بچه ها را بريده است و اين سخت ترين لحظاتي است که بر علمدار و پرچمدار دشت کربلا گذشت.

غيرت و جوانمردي اباالفضل (ع) آتشين مي شود،او ميرود تا با دستان بريده و لبهاي خشکيده برلب فرات ،مردانگي و وفا را براي ابدالدهر بر پيشاني تاريخ به ثبت برساند و از عصر عاشورا که پيام رسان قهرمان کربلا زينب دلسوخته رو به کوفه مي رود تا رسالتي سترگ را با کوچه هاي بي وفايي شام و کوفه بر دوش کشد و حماسه عظيم از تبلور شجاعت علوي را بر سينه تاريخ بسپرد. اما پيام مهم عاشورا رسالت بزرگ امر به معروف و نهي از منکر است.

فلسفه قيام امام حسين (ع)مبارزه همه جانبه و جدي با منکرات جامعه مي باشد .منکراتي که در هر عصر و زماني با شکل و شمايل نويني ظاهر مي شوند. آن روز بزرگترين منکر جامعه اسلامي افراد عياش و شرابخوار و بوزينه بازي بودند که مسند حکومت اسلامي را غصب کرده بودند و امروز در عصر حاضر استکبار و شيطان رانده شده از دروازه هاي خونين شهر اين بار به قصد صيد دلهاي اهل قبله از ژرفاي دهليز قلبها سر برآورده و مبارز مي طلبد.

امروز در جامعه عاشورايي پذيرفته نيست که مصاديق منکرات اعم از بد حجابي و پوششهاي ناروا در خيابانها و معابري که مزين به تمثال و نام شهيدان است جولان دهند .ستاد امر به معروف و نهي از منکر شهرستان آباده  بر اساس رسالت انقلابي خود با منکرات و جرائم آشکار ضد فرهنگي برخورد انقلابي و قاطعانه خواهد کرد و لذا به عموم برادران و خواهران ايماني و آحاد بسيجيان عزيز توصيه مي شود همواره به رسالت فرهنگي و تذکر لساني امر به معروف و نهي از منکر عمل نماييد  و فضاي جامعه اسلامي و انقلابي را براي جولان مصاديق منکرات ناامن نمايند و از اصناف و بازاريان و کسبه محترم شهرستان نيز انتظار مي رود اماکن و فضاي محل کسب و کار و معاشرت با مردم متدين و انقلابي را از هجمه ها و شائبه هاي ضد فرهنگي و منکراتي حفظ نموده  و صيانت از شعائر اسلامي و انقلابي را همواره نصب العين خويش قرار دهند.

 

"صلي الله عليک يا ابا عبد الله ،اشهد انک قد اقمت الصلاه و آتيت الزکاه و امرت با لمعروف نهيت عن منکر"

"دهه اول محرم سال 1395"

 



نام:
ایمیل:
* نظر: