آخرین اخبار
کد خبر: ۹۳۷۶۵
تاریخ انتشار: ۲۵ مهر ۱۳۹۵ - ۰۷:۲۲
بسیج دانشجویی دانشگاه دولتی استهبان:
امروزه جامعه ی جهانی در حالی شاهد نسل کشی آل سعود در یمن می باشد که بان کی مون دبیر کل سازمان ملل نام عربستان سعودی را از لیست سیاه ناقضان حقوق بشر حذف کرده و دلار های رژیم سعودی را بر دفاع از حقوق کودکان به خون خفته ی یمنی ترجیح داده است.
بسیج دانشجویی دانشگاه دولتی استهبان در محکومیت حمله وحشیانه عربستان به صنعا بیانیه ای صادر کرد .

متن این بیانیه به شرح زیر است:

 

بسم الله الرحمن الرحیم

(إِنَّ الَّذینَ قالوا رَبُّنَا اللَّهُ ثُمَّ استَقاموا تَتَنَزَّلُ عَلَیهِمُ المَلائِکَهُ أَلّا تَخافوا وَلا تَحزَنوا وَأَبشِروا بِالجَنَّهِ الَّتی کُنتُم توعَدونَ)

به یقین کسانی که گفتند: «پروردگار ما خداوند یگانه است!» سپس استقامت کردند، فرشتگان بر آنان نازل می‌شوند که: «نترسید و غمگین مباشید، و بشارت باد بر شما به آن بهشتی که به شما وعده داده شده است! فصلت آیه ۳۰

رژیم عربستان سعودی این شجریه ی خبیثه ی ملعونه در حالی ۶ فروردین ۹۴ حملات خود را به یمن آغاز کرد که برای مشروعیت بخشی به تجاوز نظامی به خاک یمن ، با دلار های نفتی خود چند کشور ضعیف و وابسته را با خود همراه کرد تا در کشتار و ویرانی در یمن به یاری آل سعود بشتابند .
این شجریه ی خبیثه در حالی مردم یمن را به خاک و خون می کشد که هدف از حمله را حمایت از منصور هادی رئیس جمهور مستعفی یمن می داند . امروزه داعیه داران حقوق بشر و حامیان حقوق کودکان و کسانی که همواره دم از قوانین بین الملل و جامعه ی جهانی میزنند چنان چشمان خود را بر این جنایت بسته اند که گویی اتفاقی رخ نداده و چراغ سبز های خود را در حمایت از آل سعود به صورت پنهان وآشکار نشان می دهند.

امروزه جامعه ی جهانی در حالی شاهد نسل کشی آل سعود در یمن می باشد که بان کی مون دبیر کل سازمان ملل نام عربستان سعودی را از لیست سیاه ناقضان حقوق بشر حذف کرده و دلار های رژیم سعودی را بر دفاع از حقوق کودکان به خون خفته ی یمنی ترجیح داده است .مردم مظلوم یمن در حالی به استقامت خود ادامه می دهند که تا کنون نزدیک به ۳۰۰۰۰ کشته و صد ها هزاز زخمی در راه این استقامت تقدیم کرده اند و هر لحظه شاهد از دست دادن عزیزان خود در این راه هستند.

عربستان در حالی خود را خادم الحرمین می داند که بر قوانین خدا و پیامبر خدا پا گذاشته و در ماه محرم الحرام مردم بی گناه یمن را به خاک خون می کشد و در ادامه ی جنایات خود علیه مردم یمن، صنعا را موشک باران کرده و بیش از ۱۰۰۰ زن و کودک را به شهادت رسانده است .

اما طبق سنت الهی جبهه ی حق همیشه پیروز بر جبهه ی باطل بوده و به برکت حضور جوانان انصار الله یمن پیروزی حقیقی و قطعی در انتظار مردم این سرزمین خواهد بود. لذا ما بسیجیان پیرو راه حق و جان برکفان راه ولایت سکوت جوامع بین الملل در مقابل نسل کشی عربستان سعودی در یمن را به شدت محکوم میکنیم و از تمامی دستگاه ها و نهاد های دولتی خواستاریم فریاد های خود را در دفاع از مردم مظلوم یمن به گوش تمامی جهانیان برسانند تا زمینه ی نابودی آل سعود این شجریه ی خبیثه ی ملعونه فراهم شود و هرچه سریع تر جامعه ی جهانی خصوصا بلاد اسلامی انتقام خون کودکان و زنان بی گناه یمنی را با نابود کردن این شجریه ی ملعونه بگیرند.

والسلام علی من التبع الهدی

بسیج دانشجویی دانشگاه دولتی استهبان

نام:
ایمیل:
* نظر: