آخرین اخبار
کد خبر: ۹۳۹۳۴
تاریخ انتشار: ۲۷ مهر ۱۳۹۵ - ۱۲:۴۵
تا 10 آبان صورت می گیرد:
مسئول ناحیه بسیج دانشجویی استان فارس از ثبت نام دانشجویان برای شرکت همایش عظیم اربعین حسینی خبر داد.

اسماعیل قزل سفلی در جلسه ستاد اربعین دانشجویی استان فارس با بیان اینکه سال گذشته 487 دانشجو از دانشگاه‌هاي این استان توسط بسيج دانشجويي به كربلای معلی اعزام شدند اظهار داشت: امسال تلاش می کنیم تا بيش از یک هزار و 500 دانشجو به همايش عظيم اربعين اعزام شوند كه اين موضوع همراهی همه دانشگاه‌ها را طلب می ‌كند.

وی با بیان اینکه تنها از دانشجويان پسر دانشگاه‌های استان فارس برای پیاده روی اربعین ثبت‌نام مي‌شود، افزود: دانشجويان متقاضي تا روز دهم آبان‌ماه فرصت دارند تا با مراجعه به بسيج دانشجویی دانشگاه های محل تحصيل خود، نسبت به ثبت‌نام اقدام كنند.

مسئول ناحیه بسيج دانشجویی استان فارس از ثبت‌نام دانشجويان متقاضي شركت در همايش عظيم اربعين حسيني، توسط اين تشکل خبر داد و تصریح کرد: دانشجويان داوطلب براي كسب اطلاعات بيشتر در مورد همايش عظيم اربعين، به بسيج دانشجویی دانشگاه های استان مراجعه كنند.

قزل سفلی اضافه کرد: دانشجویان بعد از برگشت از این سفر معنوی سوغات معنویت و عشق به اهل بیت(ع) را برای دانشگاه و دانشگاهیان به ارمغان می آورند.

در این جلسه که با حضور مسئولان، معاونان فرهنگی، مدیران دانشگاه های شیراز و مدیران دستگاه های اجرایی ذیربط استان فارس برگزارشد، تبیین و جریان سازی مراسم پیاده روی اربعین در دانشگاه ها، برنامه ریزی و تسهیل در خدمت رسانی به زائران، پیش بینی تسهیلات لازم، آگاه سازی و اطلاع رسانی به زائران، پیش بینی برنامه های فرهنگی و... مورد تاكيد قرار گرفت.

انتهای پیام/

نام:
ایمیل:
* نظر: