يکشنبه ۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۳
berooz
۰۴:۴۸:۵۳
کد خبر: ۹۳۹۸
تاریخ انتشار: ۱۳ خرداد ۱۳۹۲ - ۱۳:۱۳
سازمان بسیج هنرمندان در راستای گسترش هنرهای ارزشی و متعالی در سطح استان فارس دوره های آموزشی مرتبط با هنر فیلمسازی را راه اندازی می کند.

به گزارش سازمان بسیج هنرمندان فارس، حسین پاشاپور (مدیرامور انجمنهای سازمان بسیج هنرمندان) در خصوص برگزاری دوره های آموزشی هنر فیلم سازی در این سازمان بیان کرد: آموزش هنرمندان متعهد یکی از مهمترین دغدغه های سازمان بسیج هنرمندان فارس در سال جاری است.

وی ادامه داد: سازمان بسیج هنرمندان فارس قصد دارد تا با ساماندهی کانونهای تابعه این سازمان در جهت محول کردن این وظیفه ارزشمند به آنان گامهای بزرگ و در عین حال مطابق با استانداردهای آموزشی در این رشته برداشته شود.

مسئول انجمن فیلم سازمان بسیج هنرمندان فارس گفت: بر همین اساس این سازمان در اردیبهشت ماه امسال با اعلام آمادگی کانون بقیه الله در مجتمع فرهنگی شلمچه این وظیفه خطیر را به این کانون واگذار کرد.

مسئول کانون بقیه الله در مورد چگونگی برگزاری این دوره آموزشی فیلم سازی در ادامه اظهار داشت: ثبت نام برای این دوره های آموزشی در رشته های بازیگری، کارگردانی، فیلمنامه نویسی، تصویربرداری و تدوین و عکاسی ازبین خواهران و برادران از ابتدای اردیبهشت ماه سال جاری آغاز شد.

حدیثه رنجبر مسئول کانون بقیه الله شیراز در مورد نحوه انجام گزینش در دوره آموزشی هنر فیلم سازی گفت: این گزینش با حضور استاد میرشکاری (عضوهیات علمی دانشگاه بوشهر و شیراز)، استاد گودرزی (عضو هیئت علمی و معاونت دانشگاه زرقان)، استاد حبیب آگهی (عضو هیات علمی دانشگاه) و سرکار خانم معینی (استاد دانشگاه شیراز و پژوهشگر اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی فارس) در سه رده مقدماتی، متوسطه و تکمیلی به مدت 6 ساعت انجام و شرکت کنندگان به سه رده تقسیم بندی شدند همزمان نیز گزینش عقیدتی، تربیتی، مشاوره انجام پذیرفت .

ماریا سعیدی منش (مسئول فرهنگی و روابط عمومی کانون ناحیه بقیه ا... (عج) شیراز) در این رابطه گفت: پیش بینی می شود که تعداد علاقمندان به حضور در این دوره ها پس از اعلام فراخوان عمومی افزایش چشمگیری داشته باشد.

وی در ادامه گفت: در این دوره ها آموزش تکنیک در کنار آموزشهای هنر دینی ست که قرار است در این دوره ها لحاظ شود.

مسئول انجمن فیلم سازمان بسیج هنرمندان فارس ابراز داشت: امیدواریم سایر کانونهای این سازمان نیز با اعلام آمادگی جهت برگزاری این نوع آموزشها در این رشته و سایر رشته های هنری بتوانند به رسالت سازمان بسیج هنرمندان که همانا پرورش افراد مستعد در جهت نیل به آرمانهای اسلامی و انقلابی است جامه عمل بپوشانند.

هنرجویان جهت کسب اطلاعات بیشتر در این رابطه میتوانند به کانون بقیه ا...(عج) شیراز واقع در بلوار زند روبروی خیام مجتمع شلمچه مراجعه نمایند. و یا باشماره 2357904 تماس حاصل نمایند.

انتهاي پيام/224224/

نام:
ایمیل:
* نظر: