کد خبر: ۹۴۱۵۱
تاریخ انتشار: ۰۱ آبان ۱۳۹۵ - ۱۱:۴۱
مدیر روابط عمومی سپاه عشایر فارس :
مدیر روابط عمومی سپاه عشایر فارس، گفت: یکی از اهداف دشمن در این برهه زمانی ورود به فضای ذهنی جوانان، نوجوانان و حتی کودکان است که با ایجاد شبکه های اجتماعی و بازی های کودکان با نرم افزارها و اپلیکیشن های مختلف فضای ذهنی را مشغول کرده است.
به گزارش روابط عمومی سپاه عشایر فارس، سروان حسین روزبهی ضمن تسلیت ایام شهادت امام سجاد (ع گفت: دشمن با ورود به فضای ذهنی بذر فعالیت هایی را که در حوزه جنگ نرم که ابتدای آن تغییر نگرش است را می کارد و در اثر گذر زمان بر اساس شگردهای مختلف تبلیغاتی بر روی اذهان عمومی کار می کند تا به اهداف پلیدش که در انتها تغییر باور است برسد.
روزبهی، در ادامه افزود: اذهان عمومی خاصه جوانان و نوجوانان نباید اجازه دهند تا دشمن فضای ذهنی شان را تسخیر کند و همان گونه شود که دشمن می خواهد.
مدیر روابط عمومی سپاه عشایر فارس، به خطوات شیطان اشاره کرد و گفت: جنگ نرم دشمن که اذهان جوانان و نوجوانان را هدف گرفته،  برگرفته از خطوات شیطان است همان گونه که شیطان قدم به قدم انسان ها را به ورطه نابودی می کشاند ابزار جنگ نرم دشمن مانند شبکه های اجتماعی نیز یکی از ابزارهای نامناسب است که همین هدف را دنبال می کند.
روزبهی، ضمن اشاره به این که شیطان هیچ گاه در اولین قدم انسان را به بزرگ ترین گناه دعوت نمی کندبلکه ابتدا قدم به قدم جلو می آید خطاب به جوانان که در شبکه های اجتماعی فعال هستند خاطر نشان کرد: ورود به شبکه های اجتماعی اگرچه جذابیت ایجاد می کند اما جوانان و نوجوانان مواظب باشند تا تغییر نگرش آن ها به تغییر باور تبدیل نشود که این غایت نهایی هدف دشمن است.
شرکت در مجالس عزاداری امام حسین (ع) نگرش و باور را واکسینه می کند
مدیر روابط عمومی سپاه عشایر فارس، ادامه داد: ایام محرم و صفر فرصتی مناسب است تا با شرکت در مجالس عزاداری امام حسین(ع) نگرش و باور خود را برای همیشه واکسینیه کنیم تا شیاطین و دشمنان دیگر قادر به تغییر نگرش و باورمان نشوند.

    روزبهی ، ادامه داد و گفت: همان گونه که شیطان به عزت خدا قسم یاد کرده که همه را اغوا می کند ، دشمنان نظام و انقلاب نیز پیرو همان شیطان اند و به دنبال این هستند تا اسلام را از صحنه روزگار حذف کنند اما زهی خیال باطل.
وی اظهار داشت: تا جوان های ما این محرم و صفرها و ایام شب های قدر را دارند دشمن هیچ گاه به اهداف شوم و پلیدش دست نخواهد یافت.
روزبهی در پایان جوان ها و نوجوان ها را به خواندن کتاب های جنبی در حوزه دین در کنار کتاب های درسی فراخواند و گفت: امروز دشمن به دنبال این است تا تا جوان ها و نوجوان های ما را از حوزه دین خارج کنند فلذا شما با خواندن کتاب هایی در حوزه علوم دینی باورهای خود را تقویت کنید تا دشمن براحتی نتواند عقاید شما را تحت سیطره خود بیاورد و با القاء شبهات دینی باور شما را تغییر دهد.


نام:
ایمیل:
* نظر: