کد خبر: ۹۴۲۵۲
تاریخ انتشار: ۰۲ آبان ۱۳۹۵ - ۱۳:۱۳
بسیج اساتیداستان فارس:
مسئول بسيج اساتيداستان فارس جناب سرهنگ عبداله زاده؛بسیج اساتیدنقش پررنگی درعرصه جنگ نرم به عنوان فرماندهان این جهادمقدس داشته است.

به گزارش خبرنگارخبرگزاري آنا از لارستان، در اين جلسه كه حجه الاسلام والمسلمین دکتر رمضانی امام جمعه موقت شهرستان، اساتيد بسيجي واحد و هيات رئيسه دانشگاه حضورداشتند دكتر مهدي زارع مسئول بسيج اساتيد دانشگاه به بررسی جایگاه و نقش بسیج در جامعه پرداخت و تاکید نمود:  بسیج و بسیجی بدون هیچ گونه چشم داشت مادی ،تنها و تنها در خدمت مردم و مطیع ولایت و رهبری است و از بازی در زمین جناحهای سیاسی پرهیز می کند.

مراسم هم اندیشی اساتیدبسیجی در دانشگاه آزاد اسلامي لارستان

وی در ادامه، به نقش بسیج در آسيب شناسی نقاط ضعف جامعه  اشاره نمود و گفت :  تا زمانی که مخالفان،از ما انتقاد نکرده اند، ما باید خودمان از خودمان انتقاد و عیوب خود را رفع کنیم.

 

در ادامه جناب سرهنگ حسن عبداله زاده ضمن تاکید بر کادرسازی جهت پرورش نیروهای نخبه درنظام  اسلامی، کم کاری ها را باعث برخی از مشکلات دانست.

مراسم هم اندیشی اساتیدبسیجی در دانشگاه آزاد اسلامي لارستان

مسئول بسيج اساتيد استان، ضمن اشاره به سخنان امامین انقلاب،حضرت امام راحل و رهبر فرزانه انقلاب بیان داشت:  بسیج اساتید نقش پررنگی در عرصه جنگ نرم به عنوان فرماندهان این جهاد مقدس داشته است. ایشان، موج ثبت نامهای گسترده توسط اساتید بسیجی و دیگر اقشار جامعه برای اعزام به سوریه را نشانه آشکار زنده بودن ارزشهای انقلابی در جامعه دانست.

بعد از این سخنان، اساتید دیگر واحد نیز به ایراد نقطه نظرات خود پرداختند.

 

سپس حجه الاسلام والمسلمین دکتر رمضانی امام جمعه موقت شهرستان نیز در این جلسه، ضمن ذکر روایتی از نهج البلاغه، همگان را به اصلاح نفس فراخواند.

در پايان مراسم حجه الاسلام والمسلمین عباسی، رئيس امور فرهنگي اجتماعي  دانشگاه نیز، خواستار توجه بیشتر بسیج اساتید استان به واحد لارستان شد و از همه همکاران تقاضا نمود در برنامه های فرهنگی دانشگاه  حضور فعا ل تر و بانشاط تری داشته باشند.

 مراسم هم اندیشی اساتیدبسیجی در دانشگاه آزاد اسلامي لارستان

در پایان جلسه، اساتید بسیجی مهمان سفره شام بسیج اساتید بودند.

 

نام:
ایمیل:
* نظر: