گزارش
شهدای شاخص سال 1396سازمان بسیج مستضعفین معرفی شدند
شهدای شاخص سازمان بسیج؛
boletشهدای شاخص سال 1396سازمان بسیج مستضعفین معرفی شدند
روابط عمومی وتبلیغات سپاه فراشبند
مجموعه بیتهای بارانی ۳ منتشر شد
boletمجموعه بیتهای بارانی ۳ منتشر شد
روابط عمومی وتبلیغات سپاه فراشبند
یادداشت و گفتگو
حاج محسن سلام...
دلنوشته ای از حاج خیر الله مزارعی در وصف شهید حججی:
boletحاج محسن سلام...
روابط عمومی وتبلیغات سپاه فراشبند
رابطه نمازاول وقت و رزق و روزی
یادداشت،
boletرابطه نمازاول وقت و رزق و روزی
روابط عمومی وتبلیغات سپاه فراشبند
کد خبر: ۹۴۴۲۰
تاریخ انتشار: ۰۴ آبان ۱۳۹۵ - ۱۸:۳۵
سرگرد محمود عابدی جانشین فرماندهی سپاه در گفتگو با تنویر راهیان نور را حرکتی عظیم وتأثیر گزار فرهنگی ومعنوی دانستند وادامه دادند این برنامه با تأثیراتی که در نسل جوان می گزارد بر آینده ی کشور نیز بدون تأثیر نخواهد بود.
به گزارش تنویر فراشبند ؛سرگرد محمود عابدی جانشین فرماندهی سپاه در گفتگو با تنویر راهیان نور را حرکتی عظیم وتأثیر گزار فرهنگی ومعنوی دانستند وادامه دادند این برنامه با تأثیراتی که در نسل جوان می گزارد بر آینده ی کشور نیز بدون تأثیر نخواهد بود.
وی با بیان اینکه راهیان نور یک حرکت تاثیرگذار فرهنگی برای ترویج و تقویت فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه است، گفت: امروز یکی از مهم ترین اهداف دشمنان انقلاب اسلامی از هجوم فرهنگی و جنگ نرم تاثیرگذاری بر افکار نسل نوجوان و جوان جامعه است.

اعزام راهیان نور دانش آموزی فراشبند

سرگرد عابدی با اشاره به استقبال گسترده دانش آموزان واولیاء آنان از اردو های راهیان نور ادامه دادند:نسل نوجوان و جوان کشور که به عنوان سرمایه عظیم انقلاب اسلامی با حضور در اردوهای راهیان نور ضمن اینکه با مناطق عملیاتی، حماسه ها و شهدای دفاع مقدس آشنا می شوند، به خودسازی معنوی پرداخته و با تقویت آموزه های دینی در مقابل آسیب های اجتماعی و هجوم فرهنگی دشمنان انقلاب اسلامی نیز مصون می شوند؛خاصه اینکه امسال همزمان گشته است با ایام محرم وصفر که فرصت بسیار خوبی است برای آشنایی بیشتر زائرین با مکتب حسینی والهام گرفتن از پیام های عاشورایی.
جانشین سپاه فراشبنددانش آموزانِ امروز را نسل آینده ساز کشور دانست و خاطرنشان کرد: ترویج و تقویت فرهنگ ایثار و شهادت در بین نسل نوجوان و جوان امنیت اجتماعی و کشور را تقویت و آسیب های اخلاقی را در جامعه کمرنگ و محو می کند.
در پایان بیان کردند:در همین راستا سپاه فراشبند نیز همانند سراسر کشور با برگزاری اردو های راهیان نور دانش آموزی قدمی در این حرکت فرهنگی معنوی بر میدارد که اولین اعزام دانش آموزان در تاریخ دهم آبان ماه از مدارس متوسطه ی پسران خواهد بود.
نام:
ایمیل:
* نظر: