یادداشت و گفتگو
قنوت سرخ
یادداشت/حسین قدیانی
boletقنوت سرخ
خطر جنگ، واقعی یا ساختگی؟
یادداشت/ دکتر شعبانعلی رمضانیان
boletخطر جنگ، واقعی یا ساختگی؟
می‌گفت هیچ وقت بسیج را رها نکنید
شهید مدافع حرم حسین معزغلامی؛
boletمی‌گفت هیچ وقت بسیج را رها نکنید
کد خبر: ۹۴۴۷۷
تاریخ انتشار: ۰۵ آبان ۱۳۹۵ - ۱۴:۴۶
باتلاش شبانه روزی تیم امنیتی حوزه مقاومت بسیج شهید سرافراز؛
سرهنگ توکل:تیم امنیتی هوشیار و پر تلاش حوزه مقاومت بسیج شهید سرافراز توانستند با درایت یک محموله دیگر قاچاق اتباع بیگانه غیر مجاز را شناسایی و دستگیر کنند.

به گزارش تنویر و به گفته فرمانده سپاه ناحیه نی ریز تیم امنیتی هوشیار و پر تلاش حوزه مقاومت بسیج شهید سرافراز توانستند با درایت یک محموله دیگر قاچاق اتباع بیگانه غیر مجاز را شناسایی و دستگیر کنند.

سرهنگ توکل افزود :تیم امنیتی حوزه مقاومت بسیج شهید سرافراز شب گذشته  در حین گشت زنی و کنترل محورهای مواصلاتی حوزه استحفاظی در محورهای خاکی جاده نی ریز - قطرویه به دو دستگاه خودروی سایپا و مزدا باری مشکوک و با انجام کار اطلاعاتی و زیر نظر گرفتن مسیر حرکت آنها و پس از طی مسافتی در جای مناسب اقدام به متوقف کردن خودرو ها نموده و پس از بازرسی از این خودروها تعداد 50 تبعه بیگانه غیر مجاز به همراه 2 راننده و 1 کمک راننده را دستگیر کردند.

وی ادامه داد:اتباع بیگانه تحویل اردوگاه و خودروها و رانندگان آن نیز جهت سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضایی گردیدند.

ایشان در پایان ضمن تشکر از زحمات شبانه روزی تمامی بسیجیان گمنام امام زمان (عج) حوزه شهید سرافراز تاکید کرد:بحمدالله سپاه و بسیج در تمامی عرصه ها پیشرو و پیشگام هستند. اکثر مواقع می بینیم که این سربازان گمنام امام زمان (عج) حتی در روزهای تعطیل در حال خدمت به همشهریان و برپایی امنیت در حوزه استحفاظی شهرستان می‌باشند که این نشان از اخلاص و تلاش شبانه روزی برای خدمت به اسلام و مسلمین است.



http://shahidsarafraz.salehin.ir/wp-content/uploads/sites/19121/2016/10/IMG_2378.jpg

http://shahidsarafraz.salehin.ir/wp-content/uploads/sites/19121/2016/10/IMG_2403.jpg
نام:
ایمیل:
* نظر: