آخرین اخبار
کد خبر: ۹۴۶۱۵
تاریخ انتشار: ۰۸ آبان ۱۳۹۵ - ۰۸:۱۱
شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی مرودشت:
شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی مرودشت اعلام کرد: آیا در بین سیاسیون اصلاح طلب کشور افرادی علیه سلام تر از صادق زیبا کلام به چشم نمیخورد و دچار قطع الرجالی شده اند؟
بسیج دانشجویی شهرستان مرودشت در اعتراض به دعوت صادق زیبا کلام به دانشگاه مرودشت نامه سر گشاده ای صادر کرد،متن نامه به شرح زیر است:

جناب آقای دکتر حسینی ریاست محترم دانشگاه مرودشت
چرا اصرار چرا بازیچه
سلام علیکم
متاسفانه مدتی است که برخی از عوامل و عناصر دانشگاه اصرار به دعوت از افرادی دارند که در حوزه ی سیاست و حتی دیانت اسیر اندیشه های الطقاطی اند تا بتوانند برای خود هویت سیاسی رقم بزنند و برخی از جریانات سیاسی کشور آنها را به حساب بیاورند وسهمی اندک هم برای شهرستانی که دستخوش جریانات سیاسی نیست دست و پا کنند و با خوش خدمتی برای مدت طولانی تری  بر اریکه  به ظاهر قدرت تکیه زنند.
چند نکته در مورد محتوای کوزه وجودی صادق زیبا کلام از لسان خودش خالی از لطف نمیباشد:
1-فردی که خود را اینگونه معرفی مینماید و میگوید که اگر جایی ده ها نفر باشند و من هم باشم و اتفاق سوءی بیوفتد ، مادرم بی اختیار به من میگوید ، کی درست میشوی؟ مادر من، من را یک جورهایی ام الفساد و مفسد فی الارض میداند و اگر مخاطب من را نشناسد ، من را منگل یا عقب مانده یا معتاد به شیشه و کراک میداند و زمانی که از رضا شاه دفاع کرده بودم دیگر نورعلی نور شده بودو مادرم میگفت، تن آن مرد( منظورش پدرم بود) را در قبر لرزانده ام.
2-فردی که به عنوان نماینده دولت موقت در اوج فتنه ،زمان جنگ و مذاکره با دموکرات ها ، که او را از مقابل فرمانداری مهاباد ربوده بودند و پس از چند روز که آزاد شد اعلام میکند که خواسته های دموکرات ها منطقی است
( گروهکی که دستش تا مرفق به خون عزیز ترین فرزندان انقلاب آغشته است.)
3-فردی که 35 سال برای مذاکره و سازش با امریکا و استکبار نالیده  ولی کسی به او محل نگذاشته است.
4- فردی که در مواجهه با برادرش سعید زیبا کلام میگوید: او فردی دیندار است واین من هستم که دینداری ام می لنگد.
5-فردی که آرزوی دریافت جوایز صلح و حقوق بشر، مانند خانم شیرین عبادی و اسحاق رابین را در سر می پروراند و امید دارد که روزی  اربابان سلطه و رسانه ای غرب به حسابش بیاورند.
حال چند سوال اساسی به ذهن خطور مینماید :
اولا: آیا عناصر دانشگاه ، تحت فشار هیات نظارت استان اقدام به دعوت از چنین فردی مینماید و صرفا بازیچه ی دست اینگونه عواملی هستند و خود هیچگونه اراده ای در تصمیم گیری ندارند ؟
ثانیا: آیا شورای تامین شهرستان و در راس آن ریاست محترمش نسبت به احوالات افرادی با چنین مشاعری نا اگاهند و شرایط حضور ایشان را با مصوبه هایی که در اختیار دانشگاه قرار می دهند چگونه مهیا مینمایند؟
ثالثا: آیا در بین سیاسیون اصلاح طلب کشور ، افرادی علیه سلام تر از صادق زیبا کلام ، به چشم نمیخورد  و دچار قطع الرجالی شده اند که عناصر دانشگاه فقط در افق سیاسی اصلاح طلبان او را یکه تاز میدان میبینند ؟
رابعا: آیا مسـءولین شهرستان ، نسبت به حضور چنین شخص هتاک و هنجار شکن نبایستی هیچ عکس العملی نشان دهند تا فضا برای هتاکی ، تمسخر و توهین و در یک کلام  لجن پراکنی این فرد مهیا باشد؟
شورای تبیین مواضع و فعالین بسیج دانشجویی شهرستان مرودشت
نام:
ایمیل:
* نظر: