کد خبر: ۹۴۹۶۸
تاریخ انتشار: ۱۱ آبان ۱۳۹۵ - ۱۳:۲۶
بسیج اساتیداستان فارس:

یوم الله 13 آبان در برگیرنده سه واقعه سرنوشت‌ساز و تاریخی در صحیفه خاطرات و افتخارات و نقطۀ پیوند برگ های زرینی از تاریخ آزادگی رفیع ملت سربلند ایران است. روز ملی مبارزه با استکبار جهانی یادآور شجاعت، فداکاری و روحیه حماسی و شهادت‌طلبانه فرزندان عاشورایی حضرت امام(ره) در هر سه حادثه تاریخ‌ساز اعتراض به لایحه ننگین کاپیتولاسیون، تظاهرات علیه رژیم سفاک پهلوی و تسخیر لانه جاسوسی آمریکا است و حقیقتی است که تا ابد می‌درخشد و هدایت‌گر نسل‌های این سرزمین در عبور از گذرگاه‌های حساس تاریخی خواهد بود.

مقاومت و ذلت‌ناپذیری ملت ایران در برابر جبهه سلطه و استکبار از درس‌های بزرگ عاشورای حسینی است و استمرار مبارزه بی امان ملت قهرمان ایران با نظام سلطه و استکبار و در رأس آن یزید زمانه- آمریکای ظالم و جنایتکار- از مصادیق بارز تحقق شعار «هیهات منا الذله» سید و سالار شهیدان است. 

ملت ایران با الهام از درس‌های بزرگ قیام عاشورا، وصایای جاودانه امام راحل (ره) و منویات حکیمانه و هوشمندانه مقام عظمای ولایت و رهبری امام خامنه‌ای (مدظله‌العالی) به عنوان نقشه راه و قطب‌نمای حرکت خود، هیچ‌گاه اجازه نخواهد داد عزت و استقلال میهن اسلامی در گزند اراده دشمن گرفتار و مورد تهدید و آسیب قرار گیرد. شکست‌های تلخ و پی در پی شیطان بزرگ و ام‌الفساد قرن ، در بیش از سه دهه دشمنی آشکار با انقلاب اسلامی و اعتراف دولتمردان و سردمداران محافل سیاسی ـ امنیتی غرب نسبت به ناکارآمدی و استیصال و درماندگی نقشه‌ها، ترفندهای شوم و فتنه‌ها و آشوب‌های شیطانی نظام سلطه علیه بنیادهای فکری و فرهنگی مکتب سراسر نورانی اسلام و انقلاب اسلامی، بیانگر اقتدار، رشد و پیشرفت و تعالی ایران اسلامی در افق چشم‌انداز پیش‌روی خود در سایۀ تدابیر و هوشمندی ولایت‌فقیه و رهبری انقلاب اسلامی و هوشیاری و بصیرت مثال‌زدنی مردم انقلابی و رشید است.

 

تأمل در واقعیات تلخ امروز منطقه بویژه در روند فتنه داعش و تکفیری‌ها در کشورهای عراق، سوریه و لبنان بیش از هر زمان دیگری نشان می‌دهد آمریکا براساس خوی استکباری و سلطه‌طلبی ذاتی خود مرکز اصلی فتنه و فساد عالم بوده و هرگز با نظامی مردمی و مستقل که مظهر حیات مقتدرانه اسلام عزیز است سر آشتی و دوستی واقعی ندارد و ملت شجاع ایران در چنین شرایطی همچنان ضمن مطالبه تعقیب، محاکمه و مجازات سران کاخ سفید به سبب جنایات چند دهه اخیر در قبال ایران اسلامی در اجرای «برجام» نیز تنها به رعایت همه‌جانبه حقوق مسلم خود و پایان یافتن تحریم‌های ظالمانه در تمامی سطوح می‌اندیشد.

 

«سازمان بسیج اساتید استان فارس» ضمن دعوت از ملت استکبار ستیز، عاشورایی، فهیم و قدرشناس ایران اسلامی به ویژه دانشگاهیان و اساتید دانشگاهها به حضور پرشور و گسترده و فعال  در تظاهرات ضداستکباری یوم‌ا... 13آبان اعلام می کند: حسینیان پس از یک ماه مـشق حسینی در ماه محرم‌الحرام، یوم‌ا... 13 آبان را رزم حسینی بر علیه یزیدیان زمان و در رأس آن آمریکای جنایت‌ پیشه و حامی جنایت‌کاران و کودک‌کشان عالم دانسته و با حضوری پرشور توأم با بصیرت و آگاهی خود، ضربه مهلک دیگری بر پیکر متعفن استکبار و مستکبران عالم خواهد نواخت و سیلی جوانان و عاشورائیان بر آمریکای جنایتکار را،بار دیگر، تکرار خواهد کرد و اثبات خواهند کرد که خیال شکست‌ناپذیری آمریکا خطایی بزرگ است.

 

نام:
ایمیل:
* نظر: