آخرین اخبار
کد خبر: ۹۵۰۲۷
تاریخ انتشار: ۱۲ آبان ۱۳۹۵ - ۰۸:۰۴
مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد شیراز مطرح کرد؛
مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد شیراز با اشاره به لغو مجوز برنامه رسایی در این دانشگاه گفت: سخنرانی حجت‌الاسلام رسایی بدلیل عدم صدور مجوز از طرف ریاست دانشگاه لغو شد؛ در حالی که از سال گذشته تا کنون چندین اصلاح‌طلب مثل زیبا کلام، غرویان و منتجب‌نیا برای سخنرانی از دانشگاه مجوز گرفتند.
محمدرضا علیدادی، مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد شیراز با اشاره به لغو مجوز برنامه رسایی در این دانشگاه گفت: سخنرانی حجت‌الاسلام رسایی بدلیل عدم صدور مجوز از طرف ریاست دانشگاه لغو شد؛ در حالی که از سال گذشته تا کنون چندین اصلاح‌طلب مثل زیبا کلام، غرویان و منتجب‌نیا برای سخنرانی از دانشگاه مجوز گرفتند.



وی افزود: هفته اینده زیبا کلام برای بار دوم مجوز سخنرانی گرفته است و این مشخصا نشان دهنده تبعیض بین تشکل‌های انقلابی و غیر انقلابی به نفع غیر انقلابیون است که خلاف منویات رهبری است.
  

این فعال دانشجویی ادامه داد: خط قرمز دانشگاه ازاد بجای مبانی مستحکم انقلاب و بیانات رهبری متاسفانه هاشمی رفسنجانی است و اگر کسی کمترین پاسخی به حرف های ساختارشکنانه و بعضا مغایر اصول انقلاب این اقا بزند، از طرف دانشگاه ازاد پذیرفته نیست.

 
علیدادی ادامه داد: اینکه سخنرانی روز استکبارستیزی ترس را در دل مجموعه دانشگاه ازاد می‌گذارد، برای ما این سئوال را ایجاد می‌کند که چه اشتراکی بین این مجموعه و سازش با استکبار وجود دارد.

 

وی گفت: دانشگاه ازاد با این فشارهای سیاسی و برخوردهای گزینشی و جناحی سعی در ایجاد تک صدایی در دانشگاه را دارد که این تلاش، مغایر با ازاداندیشی و نشاط سیاسی دانشگاه است و تنها حمایت از خفقان و سیاست‌زدگی و افزایش سوءظن به اهداف این مجموعه پر ابهام است.

نظرات
نام:
ایمیل:
* کد امنیتی:
* نظر:
نام:
ایمیل:
* نظر: