آخرین اخبار
کد خبر: ۹۵۰۲۹
تاریخ انتشار: ۱۲ آبان ۱۳۹۵ - ۰۸:۱۱
فردین کریمی
فردین کریمی
همزمان با ظهور اسلام ناب، پیام آور این دین، متناسب با هر واقعه، حد و مرزهای اسلام را مشخص کرد. دینی سرشار از مودت و رحمت، دینی شامل اصول ثابت و حرف های نو، دینی شامل برنامه ای جامع برای سوق دادن بشریت به سمت هدایت ابدی؛ و همین دین سرشار از رحمت، اصول محکمی در مواجهه با ظلم دارد؛ همان شاخصه ای که اسلام را از دیگر ادیان متمایز می کند و در عین رحمت و رأفت، داعیه دار مقابله با طاغوت و استکبارستیزی است.

 

این همان شاخصه ای است که مستکبران زمان پیامبر را بر این واداشت تا سدی شوند در مقابل ترویج گفتمان اسلام؛ آن زمان که قریشیان در مکه، تفکراتشان بر محور زر و زور بود، این پیامبر اسلام بودند که نفیر ظلم ستیزی را سر دادند و مردم را به تبعیت نکردن از ظالم دعوت نمودند؛ و این سر آغازی بود برای صف آرایی تمام عیار کفار در برابر مسلمین...

 

انقلاب اسلامی ایران با سرمشق گرفتن از اسلام ناب محمدی(ص)، با هدایت و رهبری پیری فرزانه و عالمی عامل از دیار خمین، با تکیه بر ایمان به خداوند متعال، دست رد بر سینه تمام مستکبرین و مستعمرین عالم زد و سایه شوم استکبار را از سر این مرز و بوم زدود و بر محور اسلام، حکومتی تشکیل داد تا گفتمان اسلام را زنده کند.

 

در همین دوران بود که آمریکا، این مظهر استکبار، به محض اینکه دست خود را از منابع و سرمایه های ایران کوتاه شده دید، به تقابل با این گفتمان برخواست؛ چرا که خوب می دانست که ندای مبارزه با ظلم و ظالم به ایران ختم نشده و مانند شیشه عطری که نمی شود بوی آن را محدود کرد، در تمام عالم فراگیر خواهد شد؛ از این رو تمام قدرت خود را جمع کرد تا این انقلاب را در همان بدو تولد ریشه کن کند.

 

تبدیل سفارتخانه خود در ایران به محلی برای جاسوسی و ایجاد فتنه، ترتیب دادن حمله نظامی از طبس، حمایت همه جانبه از صدام و رژیم بعث عراق در 8 سال دفاع مقدس، حمایت و تغذیه گروهک های تروریستی و منافقین داخلی که حدود 17000 نفر از انسان های عادی یا انقلابی یا مقامات را به شهادت رساندند، ساقط کردن هواپیمای مسافربری ایران و شهادت 270 شهروند ایرانی، اعمال تحریم های ظالمانه علیه ایران از اول انقلاب تا کنون حتی در زمینه دارو، حمایت و سازماندهی انواع فتنه ها برای براندازی نظام جمهوری اسلامی ایران مانند فتنه کوی دانشگاه در 78 و فتنه کودتای رنگی در 88، به شهادت رساندن و ترور دانشمندان هسته ای، تولید ویروس اکستاکس نت جهت از کاراندازی تاسیسات هسته ای ایران، ایجاد و سازماندهی گروهک های تروریستی داعش، طالبان، القاعده، النصره و ... جهت تهدید، ناامنی و حمله به ایران تنها گوشه ای از فعالیت های آمریکا علیه نظام جمهوری اسلامی ایران است.

 

وقتی که در 13 آبان سال 58، جوانان دانشجوی انقلابی و بصیر، سفارتخانه و لانه جاسوسی آمریکا را فتح کردند، اسناد آنجا نقاط تاریک دیگری از جنایات آمریکا را روشن کرد. در این اسناد حتی عنوان شده بود که راهکار نابودی اسلام، اختلاف میان شیعه و سنی است و راهکارهای آن نیز به رژیم دست نشانده وقت، بخش نامه می‌شده است!

 

از این روست که امروزه فریاد مرگ بر آمریکا شاخصه ای برای مبارزه با ظلم و استکبار و محوریت شعارهای انقلاب است. شعاری که دیگر محصور در مرزهای ایران نیست و ندایش از کشورهای آمریکای لاتین، کره جنوبی، شمال آفریقا، غرب آسیا و برخی کشورهای دیگر به گوش می رسد و به برکت استقامت و نهضت بزرگ ملت ایران، شاهد یک بیداری عظیم اسلامی، از چین تا آمریکا و از قطب شمال تا قطب جنوب هستیم و این را آمارهای جهانی به خوبی گویا هستند.

انتشار یادداشت‌های دانشجویی به معنای تایید تمامی محتوای آن توسط سایت نیست و صرفاً منعکس کننده نظرات گروه‌ها و فعالین دانشجویی است.

نام:
ایمیل:
* نظر: