آخرین اخبار
کد خبر: ۹۵۲۱۵
تاریخ انتشار: ۱۳ آبان ۱۳۹۵ - ۱۱:۳۶
بسیج دانشجویی و اساتید دانشگاه های ممسنی و رستم؛
تسخیر لانه جاسوسی به دست دانشجویان مسلمان پیرو خط امام در تاریخ 13 آبان ماه 1358 که انقلاب دوم نامیده شد،برگ زرین بر دفتر سبز انقلاب اسلامی افزود.
بسیج دانشجویی و اساتید دانشگاه های ممسنی و رستم  به مناسبت 13 آبان
بیانیه ای صادر کردند،متن بیانیه به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن رحیم

((ان الله لا یغیر ما بقوم حتی یغیروا ما بانفسهم ))
وخداوند سرنوشت هیچ ملتی را تغیر نمی دهد مگر آنکه آنان آنچه را در وجود خودشان است تغییر دهند .......      رعد/11
سلامت و صلح جهانی بسته به انقراض مستکبران است.《امام خمینی <ره>》
یقینا بازخوانی حوادث تاریخی هر ملت و تبیین مستمر رخداد ها و حوادث سترگ تاریخی هر کشور که به تناوب موجب بیداری ملت ها و خیزش ها و رویش انقلاب ها شده است؛از ضروریات اجتناب ناپذیر و نیازی حیاتی جهت عدم عدول به گدشته و تکرار تاریخ است.
در تاریخ سرزمین و ملت عزیز و بیدار ایران اسلامی حوادث سه گانه 13ابان ماه تجلی و تبلور اراده ملت در مبارزه با استکبار و زیاده خواهی های ابر قدرتها و دفاع از استقلال،آزادی و امنیت بوده است.
در سیر صعودی انقلاب اسلامی به دلیل مبارزه شجاعانه معمارکبیر جمهوری اسلامی ایران-حضرت امام خمینی (ره)-در اعتراض و مخالفت با لایحه ننگین کاپیتولاسیون و دفاع از کرامت و شرافت انسانی ملت ایران که در تاریخ 13آبان ماه 1343 منجر به تبعید این مبارز و انقلابی نستوه و بزرگ مرجع تشیع گردید،در13آبان ماه 1357 اتفاق ننگین دیگری رخ داد و آن هم کشتار مظلومانه دانش آموزان انقلابی توسط رژیم پهلوی بود.
اما تسخیر لانه جاسوسی به دست دانشجویان مسلمان پیرو خط امام در تاریخ 13 آبان ماه 1358 که انقلاب دوم نامیده شد،برگ زرین بر دفتر سبز انقلاب اسلامی افزود.
بسیج دانشجویی و اساتید دانشگاه های ممسنی و رستم ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای انقلاب اسلامی و شهدای هشت سال دفاع مقدس و شهدای مدافع حرم و پاسداشت یوم الله 13 آبان،در راستای حفط و نشر آرمان ها و ارزش های انقلاب اسلامی در سایه پبروی از احکام انور مکتب مقدس اسلام و منویات و رهنمود های رهبر فرزانه انقلاب اسلامی -حضرت امام خامنه ای (مد ظله العالی)-همگام و همنوا با سایر اقشار جامعه خشم و انزجار خود از مستکبرین و زیاده خواهان را اعلام داشته و امیدوار است افزایش بصیرت دینی و سیاسی خصوصا میان دانشجویان و دانشگاهیان به عنوان کانون تحولات اساسی هر جامعه،موجب تحقق و پیشبرد روز افزون اهداف انقلاب اسلامی گردد.
نام:
ایمیل:
* نظر: