کد خبر: ۹۵۲۷۸
تاریخ انتشار: ۱۴ آبان ۱۳۹۵ - ۱۴:۱۰
مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه عشایر فارس:
مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه عشایر فارس، در رزمایش بزرگ مدافعان حرم گردان های بیت المقدس سپاه عشایر که از اقصی نقاط استان فارس در این رزمایش دو روزه شرکت داشتند گفت: امروز وظیفه خطیری که شما بسیجیان دارید با ولایت بودن و باولایت ماندن است همان چیزی که دشمن سعی دارد این وظیفه بزرگ را از شما بزداید و همه شما بدانید که اگرمی خواهید بدن دشمن را به لرزه در بیاورید باید با ولایت بمانید.
به گزارش روابط عمومی سپاه عشایر فارس، حجت الاسلام علیزاده، با توجه به آیه 118 سوره مبارکه آل عمران گفت: لزوم حفظ اسرارجامعه اسلامی جزء غیرت دینی و ملی هر شخص  محسوب می شود فلذا اگر امروز می بینیم در داخل نظام عده ای اجازه می دهند تا دشمن به راحتی در کشور نفوذ و رخنه کند و با بیگانگان ارتباط داشته باشند این گونه اشخاص به یقین بدانند که نسبت به دین و ملت و کشور خود بی غیرتند.
مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه عشایر فارس، در ادامه افزود:بعضی ها افتخار می کنند که با دشمن و بیگانگان ارتباط داشته باشند این افراد فکر می کنند که نظام سلطه بر همه جهان سیطره دارد اما نمی دانند که حتی قادر نیستند تا کوچک ترین مسائل خودشان را حل و فصل کنند.
وی در ادامه افزود: نظام سلطه دوست دارد که ملت ایران همیشه در رنج و زحمت باشند اما متاسفیم از افکار بعضی از مسئولین که به زعم خود گمان می کنند که امریکا و هم پیمانانشان قصد کمک به مردم کشور ما دارد.
فرمانده سپاه عشایر فارس نیز در این رزمایش ، خطاب به فرماندهان گردان ها و بسیجیان عضو گردان های بیت المقدس گفت: نظام سلطه و استکبار از نام شما بسیجیان به وحشت و هراس می افتد و تا نامی از بسیج و سپاه می آید تمام بدنش به لرزه در می آید .  
سرهنگ افسری ادامه داد: استکبار جهانی و صهیونیسم غاصب فکر می کنند با نفوذ و رخنه کردن در داخل کشور توسط افرادی خود فریفته و دنیا پرست می توانند بر این کشور غالب شوند اما نمی دانند که هریک از شما بسیجیان غیور عشایر با ایمان قلبی که دارید داعیه دار اسلام ناب محمدی و مبلغ این اسلام در اقصی نقاط جهان هستید.
فرمانده سپاه عشایر فارس، اذعان داشت : دشمن با اجیر کردن کشورهایی در حوزه خلیج فارس که متاسفانه مسلمان کشی را در کارنامه خود ثبت کردند قصد براندازی کشورهای مسلمان نشین را دارد اما همه مسئولین حاکمان عرب و کشور های حوزه خلیج فارس باید از این نقشه شوم دشمن آگاهی پیدا کنند و بدانند که اطراف آن ها چه می گذرد.
گفتنی است این رزمایش به استعداد 4 گردان که از اقصی نقاط استان فارس حضور داشتند به مدت دو روز در منطقه سیاخ دارنگون با حضور پرشور بسیجیان گردان های بیت المقدس سپاه عشایر فارس برگزار شد.

 


 
 


نام:
ایمیل:
* نظر: