چهارشنبه ۱۲ ارديبهشت ۱۴۰۳
berooz
۱۷:۴۵:۰۲
کد خبر: ۹۵۴۵۵
تاریخ انتشار: ۱۶ آبان ۱۳۹۵ - ۱۷:۱۹
به مناسبت 13 آبان روز استکبار ستیزی
  1. به گزارش تنویر،مراسم گرامیداشت روز جهانی «استکبارستیزی» با شعار «هیهات من‌ الذله» و «مرگ بر آمریکا» با حضور دانش‌آموزان، دانشجویان و اقشار مختلف مردم زرقان درميدان اصلي اين شهر برگزار شد كه در این مراسم دانش‌آموزان با در دست داشتن پلاکاردهایی با عنوان «مرگ بر آمریکا»، «مرگ بر صهیونیسم»، شعار «مرگ برآمریکا»، «عقلانیت، وحدت و استقامت» و «ما دانش‌آموزان آمریکا را شیطان بزرگ می‌دانیم» انزجار خود را از سیاست‌های دولت و حاکمیت استکباری آمریکا اعلام کردند.

محمود اميري كارشناس مسائل سياسي در اين راهپيمايي از دانش آموزان خواست تا شعار "مرگ بر آمريكا”را هرگز فراموش نكنند.

وي افزود: دانش آموزان در سال ۱۳۵۷ با نثارخون شان جامعه را بیدار و انقلاب اسلامی را به پیروزی رسانده و ۱۳ آبان را برای ما به یادگار گذاشتند.

اميري تاكيد كرد: هدف از برنامه‌های ۱۳ آبان تقویت روحیه مقابله با استکبار جهانی بوده و با سه رویکرد  ایجاد تقویت و حفظ روحیه استکبار ستیزی است و فضای جنبش دانش‌آموزی در نقش آفرینی و ایجاد ظرفیت در استفاده از توانایی‌های بالقوه دانش آموزان، حمایت‌ از جنبش ضد استکباری، ایجاد روحیه مقاومت و ایستادگی در بین دانش‌اموزان نقش به سزایی دارد.

به صدا درآمدن نمادین زنگ استكبار ستيزي و اجرای سرود توسط دانش آموزان و خواندن بیانیه از برنامه هاي اين راهپيمايي بود.

و در پايان امام جمعه،فرمانده ناحيه مقاومت بسيج  و رئيس آموزش و پرورش زرقان طومار «مرگ بر آمريكا” را امضا نموده و بعد از آن مسئولان و قشرهای مختلف مردم ولایتمدار شهر زرقان و دانش آموزان اين شهر به نوشته و امضاي اين طومار پرداختند.


نام:
ایمیل:
* نظر: