چهارشنبه ۱۲ ارديبهشت ۱۴۰۳
berooz
۲۱:۳۹:۴۸
کد خبر: ۹۵۴۵۶
تاریخ انتشار: ۱۶ آبان ۱۳۹۵ - ۱۷:۵۱
به همت ناحیه مقاومت سپاه زرقان

به گزارش تنویر زرقان ،رزمایش بزرگ شهدای مدافعان حرم سیزدهم و چهاردهم آبان در قالب ۲ گردان بیت المقدس در منطقه بندامیر زرقان برگزار شد.

اجرای برنامه‌های تربیتی –رزمی، مراسم شبی با شهدا ، مراسم صبحگاه مشترک بسیجیان با حضور فرماندهان یگان‌های نظامی، رزم شبانه نیروها، اجرای عملیات کوی و برزن به‌صورت گردان محوری و اجرای آتش با سلاح سبک از برنامه‌های این رزمایش بود.

پاسدار مسعود زارع در صبحگاه اين رزمايش افزود:يكي از بركات امام (ره) همين شجره طيبه است كه جهت تقویت ایمان، تعمیق اعتقادات، معنویت افزایی، بصیرت افزایی، ارتقاي مهارت ها و رفتارسازی اسلامی در تمام ابعاد فردی و اجتماعی بسیجیان و با هدف انسان سازی، کادرسازی و شبکه سازی در لایه ها و سطوح مورد نیاز نظام اسلامی به قوت به کار خود ادامه می دهد تا انشاء الله در سایه مقام عظمای ولایت حضرت امام خامنه ای (مد ظله العالی)تمدن اسلامی تشکیل و پرچم انقلاب اسلامی به دست مبارک آقا امام زمان (عج الله) برسد.

وي گفت:هدف از آمريكا ريشه كن كردن نظام اسلامي است كه ما بسيجيان با حضور صلابت در ميدان ها اين فرضيه غلط را نابود خواهيم كرد،و اين نظام ريشه در عاشوراي حسين دارد و هرگز ريشه كن نخواهد شد.

وي خاطرنشان كرد: بسیج امروز در اوج آمادگی برای اجرای ماموریت‌ها و فرمان‌هایی است که مقام معظم رهبری صادر می‌کنند و بسیج امروز در اوج آمادگی برای اجرای ماموریت‌ها و فرمان‌هایی است که مقام معظم رهبری صادر می‌کنند.

نام:
ایمیل:
* نظر: