آخرین اخبار
کد خبر: ۹۵۴۸۴
تاریخ انتشار: ۱۷ آبان ۱۳۹۵ - ۰۷:۲۶
مسئول سیاسی بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد کازرون پیش از خطبه های نماز جمعه کازرون:
مسئول سیاسی بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد کازرون با تاکید بر سخنان امام(ره) تصریح کرد: حضرت امام از فرهنگ عاشورایی و قیام ابا عبدالله درس عدم پذیرش ظلم را می گیرند اما برخی آقایان از کربلا درس مذاکره میگیرند حتی برخی ها پا را فراتر می گذارند و از صندوقچه خاطراتشان حرف های عجیبی می گویندکه امام با حذف شعار مرگ بر آمریکا موافق بوده است .
حمیدرضا کشاورز سخنران پیش از خطبه های نمازجمعه این هفته شهر کازرون در ابتدای سخنانش علت گرامیداشت 13ابان را وقوع چند حادثه برجسته در تاریخ انقلاب دانست و در ادامه به تشریح این رخدادها پرداخت.

مسئول سیاسی بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد کازرون علت برجسته شدن 13آبان را اقدام دانشجویان پیرو خط امام در تسخیر لانه جاسوسی و یا به تعبیر امام(ره) همان انقلاب دوم دانست و تشریح کرد : مبارزه با ظلم و نفی استکبار از اصول اساسی اندیشه مبارزاتی حضرت امام بود اما تسخیر لانه جاسوسی به دنبال آن به دست آمدن مدارکی که دشمنی آمریکا را با مردم ایران و اسلام بیش از پیش آشکار می ساخت منجر به آن شد که آمریکا به عنوان مصداق کامل استکبار در حافظه ی تاریخی مردم ایران ثبت گردد .

کشاورز با اشاره به جمله (این منازعه بین ما و آمریکا نیست، بین اسلام است و کفر) از امام خمینی(ره) در رابطه با اهمیت مبارزه بین کفر و اسلام افزود:امام تلاش نمودند تا ماهیت اسلامی و الهی استکبار ستیزی را به ملت ایران گوشزد کنند تا بر اثر غفلت، سطح مبارزه تا کسب منافع مادی و غیر الهی تنزیل نیابد و در ادامه عنوان کرد : ظلم زدایی و مبارزه با استکبار به عنوان یک مسئولیت دینی و سیاسی ، جدی ترین آثار را در قیام ملل مستضعف علیه نظام ظالمانه ی حاکم بر جهان از خود به جای گذاشته است.

وی با اشاره به شعارهایی که امروز برخی افراد سر می دهند و میگویند ما راه رابطه با آمریکا را باز کرده ایم گفت : اگر ما دنبال رابطه با آمریکا بودیم که آمریکا را از کشور بیرون نمی انداختیم اما این افراد بدانند سازش ناپذیری با استکبار از ویژگی های مواضع ضد استکباری حضرت امام بود و ایشان امکان هرگونه تلاش برای نزدیکی و سازش و مصالحه با استکبار را نفی می کند و آن را نافی عزت مسلمین می داند .

حمیدرضا کشاورز با تاکید بر سخنان امام(ره) تصریح کرد: حضرت امام از فرهنگ عاشورایی و قیام ابا عبدالله درس عدم پذیرش ظلم را می گیرند اما برخی آقایان از کربلا درس مذاکره میگیرند حتی برخی ها پا را فراتر میگذارند و از صندوقچه خاطراتشان حرف های عجیبی می گویندکه امام با حذف شعار مرگ بر آمریکا موافق بوده است و در ادامه هدف از این سخنان را به انحراف کشیدن تفکر ضداستکباری ملت یران دانست .

کشاورز با اشاره به اینکه انقلاب اسلامی با دو واژه استکبار و لیبرالیسم هیچ سازگاری نداشته گفت : امروز استکبار از طریق پروژه نفوذ بوسیله نوکران خود یا همان لیبرالیسم داخلی قصد اجرایی کردن اهداف خود را دارد و خطر لیبرالیسم داخلی کمتر از خطر منافقین اوایل انقلاب نیست.

مسئول سیاسی بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد کازرون در پایان افزود که علت ترس افرادی که از رهبری گله می کنند و می گویند چرا شما اینقدر از واژه دشمن در سخنرانی های خود استفاده می کنید این است که از اندیشه ی بیداری ملت ایران می ترسند .

نام:
ایمیل:
* نظر: