یادداشت و گفتگو
قنوت سرخ
یادداشت/حسین قدیانی
boletقنوت سرخ
خطر جنگ، واقعی یا ساختگی؟
یادداشت/ دکتر شعبانعلی رمضانیان
boletخطر جنگ، واقعی یا ساختگی؟
می‌گفت هیچ وقت بسیج را رها نکنید
شهید مدافع حرم حسین معزغلامی؛
boletمی‌گفت هیچ وقت بسیج را رها نکنید
کد خبر: ۹۵۶۹۶
تاریخ انتشار: ۲۰ آبان ۱۳۹۵ - ۰۱:۳۰
در راستای تحقق و ترویج فرهنگ کتابخوانی؛
حاج آقا حسینی: دسترسي آسان، ايجاد فرهنگ عمومي براي مطالعه،استفاده بهینه از زمان های انتظار و لازم نبودن امکانات خاص براي ايجاد این نوع کتابخانه از دیگر امتيازات آن می باشد.

بیاید کاری کنیم که مردم کتابخوان بشوند.

کتابخوانی را باید جزو عادات خودمان قرار بدهیم.

مقام معظم رهبری (مدظله العالی)

به گزارش تنویر؛مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه نی ریز از راه اندازی طرح کتابخانه باز در سپاه ناحیه نی ریز با همکاری معاونت فرهنگی و تبلیغات نمایندگی ولی فقیه در سپاه خبر داد.

وی افزود : محل ایجاد  کتابخانه باز در محل سالن اداری می باشد و از آن جایی که کتاب های این کتابخانه به سهولت در دسترس افراد و پایوران  قرار دارند به عنوان كتابخانه باز مطرح  می باشند.اين طرح در محل هایی كه فضاي كافي براي ايجاد كتابخانه دائمي ندارند،به اجرا در مي‌آيد و علاقه‌مندان به كتاب و كتابخواني مي‌توانند بدون واسطه، به استفاده از كتاب‌هاي گوناگون اين كتابخانه‌ها بپردازند.

حاج آقا حسینی با اشاره به اهداف این طرح خاطرنشان کرد : اين کتابخانه ها با هدف تقويت فرهنگ کتابخواني درمحل هایی که هيچ نوع امکان ايجاد کتابخانه ندارند، تاسیس می شوند.دسترسي آسان، ايجاد فرهنگ عمومي براي مطالعه،استفاده بهینه از زمان های انتظار و لازم نبودن امکانات خاص براي ايجاد  این نوع کتابخانه از دیگر  امتيازات  آن می باشد.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه نی ریزگفت: اجرای این طرح باعث شده فضای مطالعه ازشکل سنتی تغییر کند هر کس که علاقمند به کتاب خوانی است به راحتی کتاب موردنظر خود را از قفسه ” کتابخانه باز” برای مطالعه انتخاب می‌کند و عزیزانی که کتاب های اضافی دارند برای استفاده دیگران آن را به این کتابخانه ها اهدا کنند.

وی در پایان گفت :افق نگاه ما این است که انشا ا… این طرح آنقدر باید گسترش یابد که روزی برسد که هر واحد مسکونی‌ به همراه صبحانه کتاب ها و آثار به روز دراختیار فرد قرارگیرد و با حمایت مسئولین در همه اماکن عمومی و معابر سطح شهر کتابخانه آزاد برپا کنیم.اگر بتوان از این طرح حمایت های تبلیغاتی گسترده انجام داد ،می‌توان با یک نظام گسترده فرهنگی کتاب‌ها و آثارفاخر را به دورترین نقاط کشور رساند و افق توسعه کتابخوانی را افزایش داد.


http://shahidsarafraz.salehin.ir/wp-content/uploads/sites/19121/2016/11/IMG_2641.jpg

http://shahidsarafraz.salehin.ir/wp-content/uploads/sites/19121/2016/11/IMG_2656.jpg

http://shahidsarafraz.salehin.ir/wp-content/uploads/sites/19121/2016/11/IMG_2644.jpg

http://shahidsarafraz.salehin.ir/wp-content/uploads/sites/19121/2016/11/IMG_2659.jpg

نام:
ایمیل:
* نظر: