يکشنبه ۲۳ ارديبهشت ۱۴۰۳
berooz
۲۳:۰۰:۰۷
کد خبر: ۹۶۰۵۱
تاریخ انتشار: ۲۷ آبان ۱۳۹۵ - ۰۶:۴۶
با حضور فرماندهان پایگاههای حوزه5 امام باقر(ع) تشکیل شد:
ستاد هماهنگی اربعینیان سومین حرم اهل بیت (ع)در شیراز ، با حضور فرماندهان پایگاه های حوزه 5 امام باقر(ع) و شورای حوزه در محل مسجد باقرآباد تشکیل شد.
ستاد هماهنگی اربعینیان سومین حرم اهل بیت در شیراز ، با حضور فرماندهان پایگاه های حوزه 5 امام باقر(ع) و شورای حوزه در محل مسجد باقرآباد تشکیل شد.

در این جلسه ضمن یادآوری اهمیت حضور دوستداران و عاشقان اهل بیت عصمت وطهارت در مراسمات مذهبی ، از تاثیر بالای حضور مومنان در مراسم زیبای پیاده روی اربعین سخن به میان آمد.این اجتماع بزرگ هر ساله توسط شیعیان جهان و در شرایط وخیم امنیتی بسیار حائز اهمیت است و اگر مدعیان آزادی بیان در رسانه های جهان ، انصاف خود را رعایت کنند باید آن را در رکوردهای گینس به ثبت برسانند ، اما مستکران جهان چشم خود را بر این تجمع میلیونی انسانی و الهی می بندد و آن را در رسانه های خود انعکس نمی دهند.

در حال حاضر ، شهر شیراز یکی از شهرهای مذهبی ایران اسلامی به شمار می آید که به فرموده رهبر انقلاب ، شایسته ی لقب "سومین حرم اهل بیت (ع)" در ایران می باشد ؛ لذا قرار است که بنای یک حرکت پر برکت در این شهر ریخته شود ، تا هرساله عاشقان حسینی و جاماندگان از رسیدن به خانه ی دوست و سرزمین پر رمز و راز کربلا ، پروانه وار در گرد نگین پر فروغی از خاندان پیامبر در شهر شیراز جمع شوند و حرم احمد ابن موسی شاهچراغ(ع) را در بر گیرند.

حوزه مقاومت بسیج 5 امام باقر(ع) شیراز به نوبه خود و به رسم ادب بر خود وظیفه می داند که در این برنامه ی معنوی سهیم باشد و کمکی هرچند کوچک در راستای خدمت رسانی به "اربعینیان سومین حرم" انجام دهد ؛ از این رو جلسه ی تحت عنوان ستاد هماهنگی اربعینیان سومین حرم اهل بیت ، با حضور فرماندهان پایگاه های مقاومت بسیج تابعه ی این حوزه تشکیل شد و آخرین هماهنگی ها صورت گرفت.

زمان تجمع یکشنبه 30آبان1395 ، راس ساعت8 صبح در مجتمع فرهنگی شلمچه می باشد و مسیر راهپیمایی به سمت حرم مطهر حضرت شاهچراغ می باشد . در طول مسیر موکبهایی در نظر گرفته شده است که خدمت رسانی به زائران این حرم مطهر را انجام می دهند و همچنین مراسمات عزاداری به صورت گسترده در دسته های عزادری در طول مسیر راهپیمایی برگزار می شود.




پایان پیام/

برچسب ها: اربعین حسینی
نام:
ایمیل:
* نظر: