کد خبر: ۹۶۰۷۷
تاریخ انتشار: ۲۷ آبان ۱۳۹۵ - ۱۰:۱۶
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه لامرد خبر داد:
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه لامرد گفت: در هفته بسیج امسال 240 ویژه‌نامه هفته بسیج در سطح این شهرستان برگزار می‌شود.

به گزارش تنویر لامرد، عبدالله آزاد عصر امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: بسیج شجره طیبه‌ای است که در گلزار معطر انقلاب اسلامی روییده و رشد کرده و به بار نشسته است و روزبه‌روز تنومندتر و ریشه‌دارتر می‌شود.

وی افزود: عمر کوتاه و پربار بسیج همواره با اخلاق نیکویی مانند ایثار و فداکاری و شجاعت و شهادت‌طلبی و استکبارستیزی عجین بوده است.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه لامرد گفت: دلاورمردان بسیجی در تمام سطوح مختلف بسیج مصمم هستند ضمن دفاع از انقلاب اسلامی و ارزش‌های اصیل آن پرچم‌دار تشکیل تمدن نوین اسلامی با هدایت فرماندهی معظم کل قوا باشند.

آزاد بابیان اینکه بسیج نهادی است وسیع و پاسخگوی نیازهای اساسی و حیاتی جامعه است تصریح کرد: هفته بسیج امسال با شعار محوری بسیج انقلابی خدمتگزار در سطح شهرستان لامرد 240 برنامه اثرگذار با محوریت پایگاه‌های مقاومت و با هدف تبیین نقش و جایگاه بسیج در تقویت روحیه انقلابی، خدمتگزاری و اقتدار ملی برگزار می‌شود.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه لامرد از برگزاری سومین یادواره شهدای شهرستان لامرد نیز خبر داد و بیان داشت: سومین یادواره 250 شهید شهرستان لامرد در روستای چهارطاق بخش علامرودشت به مدت 2 شب و با حضور سخنرانان کشوری از جمله سردار باقرزاده برگزار می‌شود.

آزاد گفت: همزمان با برگزاری این یادواره بزرگ، نمایشگاه ادوات نیروی دریایی نیز برگزار می‌شود.

وی اضافه کرد: امسال برنامه‌های هفته بسیج فراگیر است و در هر روستا حداقل یک برنامه اجرا می‌شود و خود مردم متصدی برنامه‌ها هستند.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه لامرد از برگزاری یادواره شهدای مدافع حرم در لامرد نیز خبر داد و تصریح کرد: این یادواره با محوریت برگزاری یادواره شهید محمدعالم نجفی از مدافعان حرم تیپ فاطمیون که از شهرستان لامرد اعزام شده بود توسط برادران شیعه افغانی برگزار می‌شود.

نام:
ایمیل:
* نظر: