آخرین اخبار
کد خبر: ۹۶۱۳۸
تاریخ انتشار: ۲۹ آبان ۱۳۹۵ - ۰۶:۵۵
رئیسی در سخنرانی پیش از خطبه های نماز جمعه قائمیه:
عضو شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی کازرون با اشاره به بحث محصولات تراریخته گفت: چرا در دولت تدبیر باید شاهد واردات محصولات تراریخته ای باشیم که در کشورهایی مثل آمریکا و اسرائیل تولید می شود و استفاده از آنها در کشورهای تولید گر ممنوع است.
سجاد رئیسی جانشین بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد کازرون در سخنرانی پیش از خطبه های نماز جمعه شهر قائمیه اظهار داشت: از آنجایی که  اصل امربه معروف و نهی از منکر مطالبه از حاکمیت و مسئولین است دانشجو حق خود می داند به عنوان قشر تحصیل کرده مطالبات مردم را در تریبون هایی که در اختیار می گیرد از مسئولین مطالبه کند.

وی در ادامه اظهار داشت: ره آورد قرارداد به اصلاح IPC با شرکت های خارجی  چیست؟ آیا از عواقب قراردادهای نفتی که در دولت شما بسته شده است خبر دارید یا خیر؟ آیا بهتر نبود اگر بخواهید یک میدان نفتی را به شرکتی خارجی مانند شرکت بدنام و بدسابقه و خائن توتال واگذار کنید میدانی باشد که از نظر بهره برداری پر ریسک باشد نه میدان کم ریسک آزادگان، آیا این کار به ضرر شرکت های داخلی نیست، آیا برخلاف منافع ملی و صریحا مغایر با سیاستهای اقتصاد مقاومتی نیست؟ اگر خبر ندارید که متاسفیم و اگر خبردارید و سکوت کرده اید که وامصیبتا.

عضو شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی کازرون با اشاره به بحث محصولات تراریخته گفت: چرا در دولت تدبیر باید شاهد واردات محصولات تراریخته ای باشیم  که در کشورهایی مثل آمریکا و اسرائیل تولید می شود و استفاده از آنها در کشورهای تولید گر ممنوع است،آیا سلامت عمومی جامعه را به خطر نمی اندازد؟ آیا به تولید داخلی ضرر نمی ند؟ آیا باعث نابودی محصولات ارگانیک و بومی کشور ما نمی شود؟ آیا در بلند مدت ما را نیازمند و وابسته کشورهای مستکبر نمی کند؟


ریسی با انتقاد از عدم شفافیت دولت اظهار داشت:متاسفانه شاهد این هستیم که دولت نمی خواهد شفافیت اقتصادی در کشور وجود داشته باشد بطور مثال حذف بارکد شبنم بجاي اصلاح آن،حذف ايران كد بجاي اصلاح آن، ملغي كردن كميته تعيين تكليف معوقات، مخالفت با بررسي حسابهاي بانكي، عدم اجراي قانون مبارزه با پولشويي درست مثل دولت قبلي، اصرار عجيب وزير صنعت به خروج محصولات پتروشيمي از بورس كالا،حذف يكباره كارت سوخت، عدم برخورد با حقوق بگیران نجومی که در حلقه دولت هم حضور دارند و دهها مورد دیگر که با اين رويه دولت بعدي بخواهد هم نمي تواند كاري براي ساماندهي اقتصاد ايران انجام بدهد.


این فعال دانشجویی خطاب به آقای روحانی بیان کرد:آقای دکتر روحانی 3و نیم سال از فرصت طلایی خدمت به کشور و مردم از دست رفت و شما چشم به برجام و کشورهای اروپایی دوختید و جز خیانت و عهد شکنی از آنها چیزی عاید کشور نشد،خواهش می کنیم در این فرصت باقی مانده بر روی توان و امکانات داخلی سرمایه گذاری کنید و اقتصاد مقاومتی را که باعث نجات اقتصاد کشور و استحکام آن می شود را اجرایی سازید.
نام:
ایمیل:
* نظر: