آخرین اخبار
کد خبر: ۹۶۱۴۰
تاریخ انتشار: ۲۹ آبان ۱۳۹۵ - ۰۶:۵۹
اردشیری در سخنرانی پیش از خطبه های نماز جمعه کازرون:
امین اردشیری مسئول بررسی و تحلیل بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد کازرون گفت: دست هایی در کار است که فضای دانشگاه ها را برای انتخابات ریاست جمهوری تک صدایی کنند.
امین اردشیری مسئول بررسی و تحلیل بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد کازرون در سخنرانی پیش از خطبه های نماز جمعه در مصلای این شهرستان گفت: متاسفانه شاهد هستیم در راس وزارت علوم،دولت اعتدال و دانشگاه آزاد دست هایی در کار هستند که فضای دانشگاه ها در سال جاری که انتخابات ریاست جمهوری پیش روی آن است را تک صدایی کنند و آنهایی که خود ازمدعیان آزادی هستند البته فقط در حد حرف چنانکه می بینیم سخنرانان تشکل ها را گزینشی انتخاب می کنند،اگر مدعی آزادی هستید چرا حاضر نیستید صدای مخالف رابشنوید وآن راخفه می کنید؟ چرا به تشکل های انقلابی سخت می گیرید؟

این فعال دانشجویی با اشاره به بحث عدالت خواهی که یکی از مطالبات رهبری است افزود:عدالت خواهی را می توان از آرمان های اصلی انقلاب نامید واگر آن را از انقلاب حذف کنیم تقریبا چیزی ازانقلابی گری باقی نمی ماند، امروز شاهدیم برخی ازمسئولین از رسالت اصلی خود فاصله گرفته اند و به پست و مقام به چشم مزیت نگاه می کنند و نه وظیفه،چنانچه حضرت علی درنامه 53نهج البلاغه می فرمایند:عامل ویرانی سرزمین تنها تنگدستی مردم آن است ومردم زمانی تنگدست می شوند که تمام توجه کارگزاران به جمع آوری مال برای خود باشد و به ماندن خود برسرکار بدگمان باشند.

وی افزود: وقتی در شهرستانی مثل کازرون شاهد زد و بندهای سیاسی یا قوم گرایی هستیم یا برخی از مسئولین با برخی به اصطلاح سرمایه دار پای سفره های آنچنانی می نشینند، من دانشجوی انقلابی نمی توانم ساکت بنشینم.

اردشیری  در ادامه اظهار داشت: چرا باید بر سر املاک این شهر با برخی سرمایه داران بده و بستان کنیم و آنگاه  شهرداری کازرون توان پرداخت حقوق کارگرانش را نداشته باشد،قریب به پنج تا شش ماه حقوق معوقه طلب دارند.همشهروندان در پرداخت عوارض کوتاهی نکنند و اگر شهرداری اعتبار مالی ندارد از بودجه عمرانی کسر کند اما حقوق کارگرانش را پرداخت کند. بسیاری از پروژه های عمرانی در دست اجرای شهرداری ضریب اهمیتش کمتر از حقوق کارگرانش هست،مگر شما از متولیان جامعه اسلامی نیستید،مگر در شریعت اسلام بارها تاکید و سفارش نشده مزد کارگر را تا عرقش خشک نشده پرداخت شود.
نام:
ایمیل:
* نظر: