پنجشنبه ۱۳ ارديبهشت ۱۴۰۳
berooz
۰۳:۲۴:۲۶
کد خبر: ۹۶۱۸۳
تاریخ انتشار: ۲۹ آبان ۱۳۹۵ - ۱۴:۰۰
سرگرد مجید علی پور در آستانه هفته بسیج در گفت و گو با ایرنا:
سرگرد علی پور با اشاره به برگزاری بیش از 250 برنامه توسط حوزه ها و پایگاه های مقومت بسیج بخش زرقان به مناسبت هفته بسیج گفت:شروع این هفته با اربعین حسینی و برنامه های ویژه این روز خواهد بود.
سرگرد مجید علی پور شنبه در آستانه هفته بسیج در گفت و گو با خبرنگار ایرنا در شیراز افزود:حضور بسیج در کشورما همواره به عنوان یک نیروی مردمی و با انگیزه معنوی و آماده خدمتگزاری عاشقانه به انقلاب همواره موجب تقویت نظام و خنثی کننده توطئه های دشمنان بوده است.
وی اظهار داشت:عرصه های فعالیت بسیج در طول سال های گذشته بسیار گسترش داشته و حضور این قشر مردمی در خط مقدم دفاع از آرمان های انقلاب اسلامی موجب شده تا همواره از آن به عنوان نیروی اصلی و موثر در مقابله با تهدیدها یاد شود.
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه زرقان گفت:بسیج ولایت مدار با نیروی بصیرت خود و تبعیت از ولایت مطلقه فقیه در طول تاریخ انقلاب نقش بی بدیلی در دفاع از ارزش های انقلاب و مقابله با انحرافات و دشمنی ها داشته است.
علی پور بیان کرد:بسیج مانند اقیانوسی آرام و عمیق است که آرامش آن طی چند سال گذشته موجب شده تا دشمنان انقلاب دست به عرض اندام بزنند حال آنکه اگر این اقیانوس به خروش درآید موج سهمگین آن دودمان آنان را به فنا خواهد داد.
وی با اشاره به برگزاری بیش از 250 برنامه توسط حوزه ها و پایگاه های مقومت بسیج بخش زرقان به مناسبت هفته بسیج گفت:شروع این هفته با اربعین حسینی و برنامه های ویژه این روز خواهد بود.
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه بخش زرقان افزود:راهپیمایی بسیجیان در روز اربعین حسینی از میدان امام خمینی (ره) به سمت حرم مطهرامام زاده قاسم (ع)،برپایی موکب های اربعین و پذیرایی از عزاداران و مداحی و سخنرانی از برنامه های اولین روز هفته بسیج زرقان است.
علی پور اظهار داشت:غبار روبی مزار شهدا ،برگزاری نشست های بصیرتی و فرهنگی ، افتتاح چند طرح اقتصاد مقاومتی ، برگزاری مسابقات روباتیک و بازی های فکری و دیدار با خانواده های شهدا و ایثارگران از دیگر برنامه های این هفته خواهد بود.
وی بیان کرد:همچنین افتتاح چند پایگاه مقاومت در روستاهای بخش زرقان ، برگزاری مسابقات ورزشی ، یادواره های شهدا و آبروی محله نیز در این هفته برگزار می شود.
نام:
ایمیل:
* نظر: