کد خبر: ۹۶۱۸۴
تاریخ انتشار: ۲۹ آبان ۱۳۹۵ - ۱۳:۵۸
امام‌جمعه بخش اشکنان لامرد :
امام‌جمعه اشکنان گفت: اجتماع بزرگ دوستداران اهل‌بیت(ع) در اربعین حسینی تجلی شعار هیهات منا الذله است.

به گزارش تنویر لامرد، حجت‌الاسلام شیخ علی صفری در خطبه‌های امروز نماز جمعه بخش اشکنان با اشاره به فرارسیدن هفته بسیج اظهار داشت: بسیج دانشگاه بزرگ تربیت و پرورش مردانی است که در لحظه‌های خطر از جان و مال می‌گذرند و تمام هستی خود را برای دفاع از اسلام و انقلاب می‌گذارند.

امام‌جمعه اشکنان با اشاره به ظرفیت بزرگ بسیج برای حضور اقشار مختلف در آن افزود: گستردگی کار بسیج و عمق نفوذ آن در میان صنف‌های مختلف مردمی تا جایی است که محصول این شجره طیبه از حوزه و دانشگاه، معلم و دانش‌آموز، کارگر و کارمند و بازاری همگی با یکدیگر یک هدف بزرگ را دنبال می‌کنند و آن، تأمین امنیت جامعه اسلامی و پیشبرد ارزش‌های انقلاب و خط راستین امام راحل عظیم‌الشان است.

خطیب جمعه اشکنان با اشاره به اجتماع بزرگ مسلمانان اعم از شیعه و سنی در اربعین حسینی بیان داشت: اجتماع بزرگ دوستداران اهل‌بیت(ع) در اربعین حسینی تجلی شعار هیهات منا الذله و زمینه‌ساز وحدت و اتحاد جهان اسلام علیه تروریست‌ها و حامیان غربی آنان است.

صفری با اشاره به هفتمین روز شهادت ستوان یکم علی‌اکبر کشتکار رئیس دایره مبارزه با مواد مخدر شهرستان لامرد تصریح کرد: یکی از خطرهایی که جامعه ما و خانواده‌ها را تهدید می‌کند گسترش توزیع مواد مخدر برای بی‌هویت کردن نسل جوان است که در این مورد از نیروی انتظامی و دستگاه قضایی می‌خواهیم با تمام هنجارشکنان برخوردی قاطعانه داشته باشند و یاد و خاطره شهدای مبارزه با مواد مخدر را گرامی می‌داریم.

امام‌جمعه اشکنان با اشاره به تمدید تحریم‌های ظالمانه آمریکا علیه ملت ایران گفت: آمریکای جنایتکار در تمام دوره‌ها با کارشکنی و تصویب قانون‌های ظالمانه علیه ملت ایران سعی کرده است تا نگذارد جوانان این مرزوبوم به اهداف بلند خود برسند که با هوشیاری مسؤولان و همیاری مردم ناکام مانده‌ است.

امام‌جمعه اشکنان با اشاره به غیرقابل‌اعتماد بودن دولت آمریکا خطاب به مسؤولان کشوری گفت: مسؤولان ما باید هوشیار باشند و بدانند که آمریکای جنایتکار خوی استکباری خود را عوض نکرده است و ما باید با شناخت دقیق این توطئه‌ها، نگذاریم زمینه نفوذ و حضور آمریکا و همفکران آن در کشور فراهم شود.

صفری همچنین از مسؤولان استانی و شهرستانی برای حمایت از جوان اشکنانی عباس نجفی‌زاده در سپردن مسؤولیت اداره گمرک شهرستان لامرد تقدیر و برای پزشک اشکنان از دهستان کال که به‌عنوان متخصص داخلی در بیمارستان بعثت اشکنان مشغول به کار شده است آرزوی موفقیت کرد.

به گزارش فارس، در حاشیه برگزاری نماز جمعه اشکنان از کتاب‌خوان‌های برتر اشکنان در یک سال گذشته تقدیر شد.

کتاب‌خوان‌های اشکنانی در یک سال گذشته بیش از 300 عنوان کتاب را مطالعه کرده‌اند.

منبع: فارس
نام:
ایمیل:
* نظر: