آخرین اخبار
کد خبر: ۹۶۲۰۹
تاریخ انتشار: ۳۰ آبان ۱۳۹۵ - ۰۷:۲۰
عظیم گهر در سخنرانی پیش از خطبه های نماز جمعه ممسنی:
مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد ممسنی گفت: امروز عده ای، خلاف دیدگاه امام از فرهنگ عاشورایی، درس مذاکره می گیرند.
عظیم گهر دبیر شورای تبیین مواضع دانشگاههای شهرستان و مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد ممسنی ظهر جمعه در سخنرانی پیش از خطبه های نماز جمعه در مسجد امام سجاد اظهار داشت: با در پیش بودن اربعین بزرگ پرچمدار احیاء امربه معروف و نهی از منکر حضرت اباعبدالله الحسین(ع) در همین راستا برای اولین مطالبه دانشجویان غیور و همیشه در صحنه ممسنی و رستم از مسئولین شهرستان و استان و کشور خواهان اجرای قانون عفاف و حجاب در سطوح مختلف جامعه هستیم.

وی بیان کرد:معضل و مشکلی که مدتی دامن کشور را گرفته و به عنوان یکی از مهمترین منکرات جامعه ذهن مردم عزیز و همیشه در صحنه ایران اسلامی را به خود مشغول کرده و مسئولین در این راستا تا به حال پیگیری جدی ننموده اند بحث فیش های نجومی و اختلاس های کلان است.

مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد ممسنی گفت: ما به عنوان جنبش دانشجویی و مطالبه گر شهرستان ممسنی و نماینده جمع کثیری از مردم انقلابی خواهان رسیدگی به این موضوع و ارائه گزارش آن هم توسط دولت و هم قوه قضاییه و هم کمیسیون اصل نود مجلس و خواهان مبارزه جدی با پروژه فیش های نجومی و اختلاس های کلان جامعه هستیم  و فرقی نمی کند که این افراد از چه جناح و حزب و گروهی باشند هر کسی که هست باید جوابگو باشد.

وی با توجه به در پیش بودن هفته بسیج مستضعفین افزود:حضرت امام(ره) می فرماید هدف نظام ما کمک به مستضعفین جهان می باشد لذا باید گفت اگر مستضعفی وجود دارد مستکبر و استکباری نیز وجود دارد و وظیفه ذاتی انقلاب اسلامی به فرموده امام خمینی مبارزه با استکبار جهانی است.

گهر سازش ناپذیری با استکبار را از مواضع ضد استکباری حضرت امام (ره) دانست و در ادامه خاطرنشان کرد: امکان هرگونه تلاش برای نزدیکی و سازش و مصالحه با استکبار را نفی می کنند و آن را نافی عزت مسلمین می داند.

مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد ممسنی در ادامه گفت:امام آمریکا را شیطان بزرگ ،ام الفساد قرن و استکبار جهانی دانست و حاضر به پذیرش سلطه آمریکا نشدند، اینگونه است که حضرت امام(ره) از فرهنگ عاشورایی قیام اباعبدالله درس عدم پذیرش ظلم را می گیرند اما برخی از آقایان از کربلا درس مذاکره میگیرند حتی برخی پا را فراتر میگذارند و از صندوقچه خاطراتشان حرف های عجیبی می گوند آنها ادعا می کنند امام با حذف شعار مرگ بر آمریکا موافق بوده است.آیا این با سخنان و تأکیدات حضرت امام(ره)اصلا امکان مطرح کردن حذف شعار مرگ بر آمریکا وجود دارد؟؟ قطعا پاسخ منفی خواهد بود این سخنان تنها در جهت به انحراف کشیدن افکار ضد استکباری مردم ایران اسلامی مطرح می گردد.

وی در پایان اظهار داشت: بعد از دست دادن با یک آمریکایی انگشت هایت را بشمار، که با توجه به سابقه استکبارستیزی مردم ایران اسلامی و به خصوص شهرستانهای ممسنی و رستم ما دانشجویان و نخبگان شهرستان به پیروی از شهدای 8سال دفاع مقدس و مدافع حرم از کسانی که قصد دارند پای آمریکا را به کشور و نفوذ در مراکز تصمیم ساز باز کنند اخطار می دهیم همانند موضوعات قبل از آرمان های انقلاب و اسلام و ولایت دفاع خواهیم کرد.
نام:
ایمیل:
* نظر: