شنبه ۱۵ ارديبهشت ۱۴۰۳
berooz
۲۳:۵۰:۱۵
کد خبر: ۹۶۶۱۴
تاریخ انتشار: ۰۴ آذر ۱۳۹۵ - ۰۹:۳۴
مسؤول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه بقیة‌الله شیراز در همایش بصیرتی حوزه 3 امام حسین (ع):
مسؤول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه ناحیه بقیةالله (ع) شیراز گفت: اگر تورم کنترل شده است، چرا در زندگی مردم، اثرش را نمی‌بینیم؟

به گزارش روابط عمومی حوزه 3 امام حسین (ع) سپاه ناحیه بقیه الله (عج) شیراز به نقل از خبرگزاری فارس از شیراز، حجت‌الاسلام‌سید امرالله محمدی چهارشنبه‌شب در نشست بصیرت بسیجی حوزه مقاومت بسیج 3 امام حسین (ع) در کانون حضرت زینب (س)، اظهار داشت: در حال حاضر مردم در معیشت خود مشکل دارند و مهم‌ترین دغدغه دولتمردان، همین موضوع باید باشد.

وی افزود: آن‌ها که ادعای کنترل تورم دارند، چرا وضعیت مردم کوچه و بازار را نمی‌بینند که گرانی‌ها چه بلایی بر سر مردم آورده است و ما با صدای بلند این موضوع را فریاد می‌زنیم.

محمدی با اشاره به هفته بسیج و ویژگی‌های یک بسیجی انقلابی، گفت: هر کس که دلش در گروی امام و انقلاب و رهبری باشد، بسیجی محسوب می‌شود و بسیجی بودن تنها به لباس و چفیه نیست.

وی افزود: شوربختانه در دولتی که دولت جمهوری اسلامی نام دارد، هجمه‌هایی به بسیج می‌شود که تعجب‌برانگیز است.

محمدی اظهار داشت: برخی نفوذی‌ها به دنبال زدن ریشه بسیج و فتنه‌گری هستند چراکه از بسیج ضربه خورده‌اند و امروز با مواردی که مشاهده می‌کنیم، این مسئله به‌وضوح آشکار است، اما به‌واقع کور خوانده‌اند.

این مقام مسؤول، حذف درس شهید فهمیده از کتاب‌های درسی و جدا کردن بسیج دانش‌آموزی از بدنه آموزش‌وپرورش را به‌عنوان دو نمونه از فتنه‌گری‌ها علیه بسیج، نام برد.

محمدی افزود: هدف نفوذی‌ها زدن الگوهای انقلاب با فشار آوردن بر خانواده شهدا و ایثارگران و حذف حق‌وحقوق آن‌ها بوده و اینکه در مجلس طرح می‌دهند که بسیج دانش‌آموزی از آموزش‌وپرورش جدا شود، در همین راستا است.

وی ادامه داد: آقایانی که طرح حذف حق عائله ایثارگران را می‌دهند اینکه نمی‌دانند به برکت جان‌فشانی همین شهدا و ایثارگران بود که بر مسند قدرت نشسته‌اند و حالا ریشه آن‌ها را می‌خواهند بزنند.

وی ادامه داد: آن‌ها از بسیج سیلی خورده‌اند چراکه بسیج در برابر زیاده‌خواهی‌ها ایستاده است، به همین خاطر دنبال محدود کردن این نهاد انقلابی هستند و در فتنه 88 حتی فاتحه انقلاب را نیز خواندند اما دوباره بسیج روبه‌روی آن‌ها ایستاد.

محمدی گفت: امروز جریان سپاه‌هراسی راه انداخته‌اند زیرا سپاه بود که در حادثه کوی دانشگاه و فتنه 88 بااقتدار از انقلاب دفاع کرد.

این مسؤول با اشاره به اینکه انتساب به شخصیت‌های موجه نظام نیز مصونیت برای افراد ایجاد نمی‌کند، بیان کرد: اینکه به بهانه لغو یک سخنرانی، به ولایت‌فقیه و مبانی انقلاب هجمه شود، به‌هیچ‌عنوان قابل‌قبول نیست.

وی افزود: در انقلاب اسلامی، فرزند فلان شخصیت بودن مهم نیست، مهم در طراز انقلاب حرکت کردن است و این برای تمام افراد صدق می‌کند.

محمدی گفت: برخی خودشان خرابی به‌بار می‌آورند و بعد فریاد می‌زنند که چه کسی این کار را کرده و با این رفتار خود نشان می‌دهند که فتنه‌ای در کار است.

مسؤول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه ثارالله شیراز، در پایان اظهار داشت: امیدواریم این آقایان سر عقل بیایند و از قرار دادن خانواده شهدا در برابر نظام دست بکشند.

مطالب مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر: