پنجشنبه ۱۳ ارديبهشت ۱۴۰۳
berooz
۰۰:۰۱:۳۴
کد خبر: ۹۶۸۰۴
تاریخ انتشار: ۰۶ آذر ۱۳۹۵ - ۰۹:۱۷
آلبوم تصاویر گردهمایی مدافعان حرم
به گزارش تنویر زرقان، گردهمایی بزرگ بسیجیان زرقان با عنوان «مدافعان حرم» امروز صبح در سالن ۹ دي با حضور بسيجيان و مسئولين اين شهر برگزار شد.

در اين گردهمايي فرمانده ناحيه مقاومت بسيج زرقان سرگرد مجيد عليپور ضمن تبريك سالروز تشكيل سازمان مقدس و پرافتخار و هميشه آماده و انقلابي بسيج را به همه بسيجيان افزود:انشاالله بتوانيم همه ما به عنوان يك بسيجي آماده از تمام ارزش ها و آرمان هاي انقلاب و شهدا دفاع كنيم.

عليپور ضمن خيرمقدم به همه بسيجيان،خانواده شهداء و مسئوليني  كه در اين مراسم شركت نموده اند افزود:از لحاظ رزمی و دفاعی، بسیجیان در قالب گردان‌های بیت المقدس، امام حسین(ع) ویژه برادران و گردان‌ کوثر ویژه خواهران برای مقابله و سرکوب کردن هرگونه خطر احتمالی که از طرف دشمن خارجی و فریب خوردگان داخلی توسط دشمن بخواهد اتفاق بیفتد آمادگی کامل را برای دفاع از کشور و مردم دارند و این آمادگی هر ساله با حضور در فراخوانی‌های رزمی و رزمایش، حفظ می‌شود.

سردار يداللهي با اشاره به دشمنی آمریکا با ایران تاکید کرد:باید تفکر و روحیه بسیجی داشته باشیم تا دشمنان در رسیدن به اهدافشان ناکام بمانند.

وي افزود:جامعه بايد از اقتصاد مقاومتي،توليد داخلي و از كارگران حمايت كند و بسيجيان نه تنها در جبهه اقتصاد مقاومتي،بلكه در جبهه سياسي،اقتصادي و امنيتي با بصيرت اماده شوند و خود نشان دهند.

وي تاكيد كرد خرمشهر در زمان هاي گذشته سه بار اشغال شده است و تنها جنگي كه قسمتي از ايران جدا نشد جنگ تحميلي ۸ سال دفاع مقدس است كه اين از بركت خون شهداست.

وي گفت بيش از صدهزار نفر از شهداي ما شيميايي بودند كه شهيد شدند و دشمن ما را از سلاح شيميايي ميترساند و ما هيچ وقت نترسيديم و نمي ترسيم و اگر استقامت كنيم خداوند اعجاز خود را براي ما ميفرستد و تا كنون اين گونه بوده است.

درپايان اين گردهمایی بزرگ بسیج از فعالان بسيج هر حوزه مقاومت تشكر و قدرداني و به رسم يادبود جوايز و لوح هايي به بسيجيان اهدا گرديد.

پس از پایان این مراسم،بسیجیان بصورت پیاده،تا مسجد جامع را پیاده روی کردند و باحضور گسترده در نماز جمعه،رنگ و بویی بسیجی به نماز جمعه این هفته دادند.




نام:
ایمیل:
* نظر: