گزارش
برگزاری کارگاه آموزشی دفتربررسی وتاییدمحصولات فرهنگی
حوزه نمایندگی ولی فقیه درسپاه ناحیه ممسنی برگزارکرد
boletبرگزاری کارگاه آموزشی دفتربررسی وتاییدمحصولات فرهنگی
اولین مراسم صبحگاه پایوران سپاه ناحیه نورآباد در جوار قبر شهید
boletاولین مراسم صبحگاه پایوران سپاه ناحیه نورآباد در جوار قبر شهید گمنام برگزار شد
کد خبر: ۹۶۸۰۷
تاریخ انتشار: ۰۶ آذر ۱۳۹۵ - ۰۹:۱۹
به همت پایگاه مقاومت بسیج سیدالشهداء(ع) شهر خومه زار برگزار شد
نهمین نشست ماهیانه هیئت منتظران موعود(عج) پایگاه مقاومت بسیج سیدالشهداء(ع) شهر خومه زار، با سخنرانی سرگرد پاسدار نجف جعفری فرمانده حوزه مقاومت بسیج امام حسن مجتبی(ع) ، و با موضوع " استکبار ستیزی " در مسجد سیدالشهداء(ع) برگزار گردید.
به گزارش تنویرسپاه ناحیه ممسنی
سرگرد جعفری فرمانده حوزه در ابتدای این نشست ضمن تسلیت  فرارسیدن اربعین سرور و سالار شهیدان حضرت اباعبداله الحسین(ع)،شور و شوق مردم را در راهپیمایی بزرگ اربعین ستودنی دانست و افزود:عشق به اهل بیت و به خصوص امام حسین(ع) باعث می شود که هر مسلمانی با هر دین و مذهبی که دارد و با پای پیاده راهی کربلای معلی شود و ارادت خود را به امام حسین(ع) اظهار نماید.

وی در بخشی دیگر از سخنان خود ضمن گرامیداشت فرارسیدن هفته بسیج گفت : بسیج عطری است آسمانی که از جوانه‌هایش تراوش می‌شود و پایگاهی است برای مُشت‌های گره شده.

فرمانده حوزه امام حسن (ع) درادامه  معنی و مفهوم استکبار ستیزی را در تبین فرمایشات مقام معظم رهبری چنین بیان داشت : استکبار یک تعبیرقرآنی است؛ در قرآن کلمه ی استکبار به کار رفته است؛ آدم مستکبر، دولت مستکبر،گروه مستکبر، یعنی آن کسانی و آن دولتی که قصد دخالت در امور انسان ها و ملّت های دیگر را دارد، در همه ی کارهای آنها مداخله می کند برای حفظ منافع خود؛ خود راآزاد می داند، حقّ تحمیل بر ملّت ها را برای خود قائل است، حقّ دخالت در امورکشورها را برای خود قائل است، پاسخگو هم به هیچ کس نیست؛ این معنای مستکبر است.

سرگرد جعفری در پایان با بیان اینکه همه ما در مقابل استکبار ستیزی وظیفه سنگینی بر عهده داریم افزود:وظيفه همه ما در بخش‌هاي استكبارستيزي اين است كه مواظب خيانت بيگانه‌ها باشيم از يك سو و از سوي ديگر نقشه مستكبران را از دور بررسي كنيم..








نام:
ایمیل:
* نظر: