یادداشت و گفتگو
قنوت سرخ
یادداشت/حسین قدیانی
boletقنوت سرخ
خطر جنگ، واقعی یا ساختگی؟
یادداشت/ دکتر شعبانعلی رمضانیان
boletخطر جنگ، واقعی یا ساختگی؟
می‌گفت هیچ وقت بسیج را رها نکنید
شهید مدافع حرم حسین معزغلامی؛
boletمی‌گفت هیچ وقت بسیج را رها نکنید
کد خبر: ۹۶۹۰۶
تاریخ انتشار: ۰۶ آذر ۱۳۹۵ - ۱۴:۲۸
نشست روشنگری بسیجیان شهر مشکان؛
نشست روشنگری حوزه شهید معصومی شهر مشکان با حضور سرگرد طحان در سالن چند منظوره این شهر برگزار گردید.
در این جلسه سرگرد طحان ضمن تبریک هفته بسیج به همه بسیجیان گفت: بسیجیان ما باید همیشه در صحنه باشند همانطور که قبلا شهدا وکسانی که جبهه رفتند با خلوص نیت از همه چیز خود گذشتند وبرای دفاع از خاک وناموس خود پا به جبهه گذاشتند .    
 وی افزود: انها که رفتند خالصانه رفتند وهیچ توقعی از کسی نداشتند وهمه چیز خود را رها نموده وجان خود را ایثار کردند .ولی بعضا میبینیم که عده ای میگویند انها رفتند برای امتیاز ومال ومنال  ولی همانطور که همگان میدانید وشاهد هستید چنین نبوده ونیست. آنها از بعد جنگ خبر نداشتند.انها برای خدا رفتند وهجرت کردند واز همه داشته های خود گذشتند .
ایشان افزود: بسیجی بودن به پرونده نیست که شخصی بیاید پرونده ای درست کند وبگوید من بسیجی فعال هستم وادعای بسیجی بکند بسیجی به تفکر است .
بسیج به ظاهر نیست به تفکر است ودشمن به دنبال همین است دشمن دنبال نرم کردن اعتقادات شما است.دشمن به دنبال به چالش کشیدن انقلاب وعاشورا است و ما باید هواسمان باشد  بسیجی باید انقلابی باشد وانقلاب یعنی منقلب کردن.
 در پایان نیز حجت الاسلام کاظم زاده اشاره ای به اربعین وزندگی امام حسین نمود که هرگز فراموش شدنی نیست وی بیان کرد که ما باید بصیرت خود را افزایش دهیم وبالا ببریم تا بتوانیم به شبهات وسوالات دیگران پاسخ درست بدهیم .
نام:
ایمیل:
* نظر: